گوشی جدید ویوو چه ویژگی‌هایی دارد؟

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که گوشی ویوو X90 احتمالاً از دوربین اصلی مجهز به حسگر یک اینچی IMX989 بهره خواهد برد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، اخیراً جزئیاتی از سیستم دوربین گوشی‌های سری X90 ویوو در دسترس قرار گرفت؛ دوربین اصلی این گوشی‌ها از حسگر یک اینچی بهره خواهد برد. با توجه به اینکه در حال حاضر فقط یک حسگر یک اینچی موبایلی به بازار عرضه شده است، انتظار می‌رود این گوشی‌ها از IMX989 استفاده کنند.

در این محصولات ویوو از نسل جدید پردازنده سیگنال تصویر خود موسوم به V2 استفاده خواهد کرد؛ تراشه‌ای که تکنیک‌های سنتی را با الگوریتم‌های هوش مصنوعی مدرن ترکیب می‌کند و مصرف انرژی آن نیز بسیار بهینه است. سری X90 از دوربین تله‌فوتو ۶۴ مگاپیکسلی با حسگر OmniVision OV64B استفاده خواهد کرد. این حسگر ۱.۲ اینچی از پیکسل‌های ۰.۷ میکرومتری بهره می‌برد و از قابلیت ادغام چهار پیکسل در یک پیکسل و HDR پشتیبانی می‌کند.

دوربین پرتره سری X90 مانند دوربین سلفی سری X80 خواهد بود، اما این بار ویوو از حسگر ۵۰ مگاپیکسلی جدید در آن استفاده خواهد کرد. طبق گزارشات ارائه شده دوربین سلفی سری X90 به حسگر IMX758 مجهز خواهد شد. گفته می‌شود Vivo X90 مانند آیفون ۱۴ برای عکاسی، ویرایش و مشاهده تصاویر از فناوری دالبی‌ویژن پشتیبانی خواهد کرد. انتظار می‌رود پرچم‌داران بعدی ویوو در ماه دسامبر به صورت رسمی معرفی شوند، اما تا آن زمان احتمالاً جزئیات بیشتری درباره این گوشی‌ها منتشر خواهد شد.

کد خبر 616020

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.