شاهرخ استخری از دلنوازان و فاصله ها تا دلدادگان + بیوگرافی، همسر، ازدواج و فرزندان

شاهرخ استخری بازیگر فیلم و سریال های دلنوازان، ساعت شلوغی، فاصله ها، دلدادگان، تلخون، ماه عسل، تعطیلات، پس کوچه های شمرون، چک، پرانتز باز، ماه و پلنگ و پرواز در ارتفاع صفر ۱۴ مهر ۱۳۵۹ در تهران متولد شد.

به گزارش ایمنا، شاهرخ استخری اولین درآمد خود را از سریال مثل هیچکس در سال ۸۷ به دست آورد. او معتقد است که هنوز صبح از خواب بیدار شدن برایش بسیار سخت و مشکل است به طوری که در دوران مدرسه به دلیل خواب ماندن و دیر رسیدن به مدرسه همیشه تنبیه شده است. صمیمی ترین دوستان این آقای بازیگر، پندار اکبری و امیر رضا دلاوری هستند.

بیوگرافی شاهرخ استخری

شاهرخ استخری در ۱۴ مهرماه ۱۳۵۹ در تهران متولد شد. وی بازیگر سینما و تلویزیون ایران است. استخری در حال حاضر چندین شعبه طلافروشی دارد. اصالت این بازیگر، به شهر استخر در استان فارس بر می‌گردد. او تا سن ۹ سالگی در بلوار کشاورز تهران زندگی می‌کرد سپس در شهرک غرب ساکن شدند. استخری سوم دبستان خود را در مدرسه ۱۵ خرداد تحصیل کرد. او دوره راهنمایی خود را در مدرسه آزادی و دوره دبیرستان را در فجر دانش گذراند.

تحصیلات شاهرخ استخری

استخری دارای مدرک لیسانس رشته مهندسی صنایع از دانشگاه آزاد اسلامی است. به دلیل اینکه پدر شاهرخ، فارغ‌التحصیل رشته شیمی در دانشگاه پلی تکنیک (امیر کبیر فعلی) بود، او هم تشویق شد که مهندس شیمی شود حتی با وجود انتخاب رشته شیمی در نهایت در رشته صنایع قبول شد.

شاهرخ استخری از دلنوازان و فاصله ها تا دلدادگان + بیوگرافی، همسر، ازدواج و فرزندان

خانواده شاهرخ استخری

خانواده استخری یک خانواده ۵ نفره هستند. شاهرخ دو خواهر کوچک‌تر از خود دارد. یکی از خواهرهایش در خارج از کشور زندگی می‌کند و مدرک فوق لیسانس تغذیه دارد اما خواهر دیگرش به نام نیلوفر در تهران است و در حرفه نقاشی بسیار مهارت دارد. پدر شاهرخ، کارمند پتروشیمی و مادرش خانه دار است. شاهرخ به دلیل حضور ۸ ساله پدرش، علی استخری در منطقه جنگی خارک از خدمت سربازی معاف شده است.

ازدواج شاهرخ استخری

شاهرخ در سال ۱۳۹۰ با سپیده بزمی پور ازدواج کرد. استخری در زمان ازدواجش ۳۱ ساله بود.

فرزندان شاهرخ استخری

حاصل زندگی مشترک سپیده و شاهرخ دو دختر به نام‌های پناه و نبات است. پناه در مردادماه ۱۳۹۲ به دنیا آمد و نبات متولد آبان ۱۳۹۷ است.

بیوگرافی سپیده بزمی پور، همسر شاهرخ استخری

سپیده بزمی پور متولد ۳ دی ماه ۱۳۶۷ است. او در سن ۱۴ سالگی به همراه خانواده خود برای زندگی به کشور بلژیک رفت. نام پدر سپیده، امیر بزمی پور است. پدرش، به نقاشی رنگ و روغن علاقه دارد و تاکنون چند نمایشگاه از نقاشی‌هایش برگزار کرده است. سپیده یک برادر بزرگ‌تر از خود به نام سعید دارد. وی صاحب یکی از بهترین برندهای لوازم آرایشی در تهران است. سپیده از ۱۶ سالگی در یکی از کارخانه‌های بلژیک مشغول به کار بوده است و سابقه تدریس زبان انگلیسی و فرانسوی به کودکان را هم در کارنامه خود دارد. وی به سه زبان زنده دنیا مسلط است. او دارای مدرک لیسانس حسابداری از دانشگاه بروکسل بلژیک است.

فعالیت هنری شاهرخ استخری

استخری پس از به پایان رساندن دانشگاه خود، در سال ۱۳۸۱ توسط محمد رحمانیان به نمایش اسب‌ها دعوت شد تا نخستین تجربه هنری خود را ثبت کند. پس از این به آموزشگاه کارنامه رفت تا دوره‌های بازیگری را زیر نظر مهتاب نصیرپور، هدایت هاشمی و پیام دهکردی بگذراند. وی در سال ۱۳۸۴ مقابل دوربین فیلم یک شب همین طوری کنارم باش قرار گرفت و دو سال بعد زمانی که ۲۷ سال داشت، با بازی در سریال پریدخت و تله فیلم تلخون به تلویزیون آمد. استخری در سال ۱۳۸۸ توسط حسین سهیلی زاده به سریال دلنوازان دعوت شد و به شهرت رسید. درست یکسال بعد در سریال فاصله‌ها بازی کرد.

شاهرخ استخری از دلنوازان و فاصله ها تا دلدادگان + بیوگرافی، همسر، ازدواج و فرزندان

شاهرخ استخری و گالری سنجاق

شاهرخ پیش از اینکه وارد حرفه بازیگری شود، به شغل وارد کننده ماشین آلات راهسازی مشغول بود. به طوری که بیشتر به بیزینس می‌پرداخت اما این روزها که از بازیگری فاصله گرفته است، گالری طلای خود در تهران به نام سنجاق را باز کرد و در این گالری مشغول است. او موفق شد در چند شهر دیگر نیز شعبه دیگری از سنجاق را تأسیس کند. استخری در گالری خود علاوه بر طراحی، به تولید و فروش طلا می‌پردازد.

شاهرخ استخری در سریال دلنوازان

سریال دلنوازان در سال ۸۸ به کارگردانی حسین سهیلی زاده از شبکه سوم سیما پخش شد. شاهرخ استخری در این سریال در کنار بازیگران مطرحی مثل فریبا کوثری، پرویز فلاحی پور، سحر قریشی، سیاوش خیرابی، حدیث میرامینی، عبدالرضا اکبری و سمانه پاکدل به ایفای نقش پرداخته است. او ایفاگر نقش بهزاد در این سریال بود.

شاهرخ استخری در سریال فاصله‌ها

فاصله‌ها در سال ۸۹ توسط حسین سهیلی زاده ساخته شد. استخری در این سریال ایفاگر نقش سعید بود. او پسری است که با پدر و برادرش زندگی می‌کند و در ادامه با اتفاقات جدیدی در زندگی خود رو به رو می‌شود. دانیال حکیمی، ارسلان قاسمی، مریم کاویانی، رضا توکلی، نیما شاهرخ شاهی، بهاره افشاری، فاطمه گودرزی، حسن جوهرچی و پندار اکبری از دیگر بازیگران این سریال هستند.

فیلم‌های سینمایی شاهرخ استخری

آن آواز غمناک ۱۳۹۴
دوربین ۱۳۹۳
تعطیلات ۱۳۹۳
تقدیر نهایی ۱۳۹۲
کبریت سوخته ۱۳۹۱
سوگند ۱۳۹۱
پس کوچه‌های شمرون ۱۳۹۰
برگشت ناپذیر ۱۳۹۰
ساعت شلوغی ۱۳۹۰
یک دو سه ۱۳۹۰
چک ۱۳۹۰
تلخون ۱۳۸۶
شریک ۱۳۸۶
یک شب همین طوری کنارم باش ۱۳۸۴

مجموعه‌های تلویزیونی شاهرخ استخری

مثل هیچکس ۱۳۸۷
ماه عسل ۱۳۸۷
دلنوازان ۱۳۸۸
فاصله‌ها ۱۳۸۹
پرانتز باز ۱۳۸۹
آمین ۱۳۹۳
ماه و پلنگ ۱۳۹۵
پرواز در ارتفاع صفر ۱۳۹۶
دلدادگان ۱۳۹۷
کد خبر 605137

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.