مهم‌ترین اخبار حوادث امروز ایمنا؛ ۲۲ شهریورماه

مهم‌ترین اخبار حوادث امروز ایمنا نظیر قتل فجیع یک دختر برای شکست عشقی، تحویل پیکر ۱۰ زائر حادثه آتش‌سوزی عراق به پزشکی قانونی، فیشینگ ۲۰۰ میلیونی، مرگ هولناک دختر ۱۷ ساله در سقوط از بالکن و قتل دختر ۱۴ ساله توسط پدر بی‌رحم را در ادامه بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهم‌ترین اخبار حوادث امروز _سه‌شنبه بیست‌ودوم شهریورماه_ به شرح ذیل است:

چند روز پیش فیلمی ۳۶ ثانیه‌ای در شبکه‌های اجتماعی دست به دست شد که در آن زنی در خیابان پیاده در حرکت بود که مردی جوان به او حمله‌ور می‌شود و با ضربه‌های چاقو زخمی‌اش می‌کند. زن زخمی التماس‌کنان خود را به سختی کنار دیوار می‌رساند اما مرد مهاجم دست بردار نبود و با ضربه‌های بعدی باعث مرگ او می‌شود.

بیشتر بخوانید

مدیرکل پزشکی قانونی استان ایلام از تحویل ۱۰ پیکر زائران فوت شده در حادثه آتش‌سوزی اتومبیل ون در شهر شوملی عراق به پزشکی قانونی این استان خبر داد.

بیشتر بخوانید

ساعت ۱۹:۳۰ دوشنبه بیست‌ویکم شهریورماه جاری، فریادهای دلخراش «کمک کمک» زن جوان در محله طرشت جنوبی توجه اهالی محله را جلب کرد. خیلی زود مردم برای کمک‌رسانی به سمت این زن جوان رفتند و متوجه شدند وی دقایقی قبل هدف اسیدپاشی از سوی یک موتورسوار قرار گرفته است و این موضوع را مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش دادند.

بیشتر بخوانید

رئیس پلیس فتا استان اصفهان از شناسایی و دستگیری فردی که در فضای مجازی با شگرد ارائه اینترنت نامحدود به مناسبت اربعین اقدام به کلاهبرداری از شهروندان می‌کرد، خبر داد.

بیشتر بخوانید

سرهنگ هادی افراسیابی فرمانده انتظامی شهرستان خمین اظهار کرد: صبح روز گذشته گزارشی از یک مورد سقوط از ارتفاع در یکی از محله‌های شهرستان خمین به مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ اعلام شد. با حضور تیم‌های امدادی و انتظامی در محل حادثه و در تحقیقات انجام شده مشخص شد دختری ۱۷ ساله به علت نامعلومی از بالکن طبقه دوم یک ساختمان، سقوط کرده و جان خود را از دست داده است.

بیشتر بخوانید

رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیر مرکز حوادث دانشگاه علوم پزشکی کرمان از برخورد زنجیره‌ای پنج خودروی سواری طی بامداد سه‌شنبه در این شهر خبر داد و گفت: این حادثه دو کشته و هفت مصدوم برجای گذاشت.

بیشتر بخوانید

فرمانده انتظامی آبادان از دستگیری چهار عامل تیراندازی به درب منزل مردم این شهرستان، خبر داد.

بیشتر بخوانید

رسیدگی به این پرونده از اوایل اردیبهشت سال گذشته با انتقال دختر ۱۴ ساله‌ای به بیمارستانی در شرق تهران آغاز شد. وی با علامت مسمومیت شدید از سوی کادر پزشکی تحت درمان قرار گرفت اما ساعاتی بعد در بیمارستان جان باخت.

بیشتر بخوانید

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: ۱۰ هزار لیتر بنزین در حادثه حریق شهرک صنعتی شهرضا، طعمه حریق شد اما با اقدام به موقع از سرایت آتش به کارخانه‌های مجاور پیشگیری به عمل آمد.

بیشتر بخوانید

کد خبر 605000

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.