دستگیری عاملان تیراندازی به درب منزل شهروندان آبادان

فرمانده انتظامی آبادان از دستگیری چهار عامل تیراندازی به درب منزل مردم این شهرستان، خبر داد.

به گزارش ایمنا، سرهنگ کیومرث کشوری اظهار کرد: به دنبال وقوع دو فقره تیراندازی به درب منزل دو نفر از شهروندان واقع در یکی از نقاط حاشیه شهرستان، بلافاصله مأموران پاسگاه انتظامی ابوشانک جهت بررسی به محل اعزام شدند.

وی افزود: در بررسی‌ها مشخص شد تیراندازی از سوی اشخاصی به هویت معلوم و با انگیزه اختلافات قبلی صورت گرفته است و شناسایی و دستگیری افراد مهاجم و متواری در دستور کار مأموران پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی آبادان از متواری شدن مهاجمان از محل سکونت خود بعد از لو رفتن هویتشان خبر داد و گفت: مأموران پلیس با تحقیقات فنی پلیسی و استفاده از منابع اطلاعاتی، مخفیگاه افراد مهاجم که چهار نفر بوده‌اند را شناسایی و با هماهنگی قضائی طی یک عملیات شبانه و ضربتی هر چهار نفر را در مخفیگاه خود دستگیر کردند.

وی ادامه داد: در بازرسی صورت گرفته از محل اختفای متهمان دو قبضه سلاح به‌کار رفته در تیراندازی شامل یک قبضه اسلحه جنگی کلت کمری و یک قبضه سلاح شکاری همراه با مهمات کشف و ضبط شد.

سرهنگ کشوری با بیان اینکه متهمان ضمن اعتراف به بزه انتسابی، علت و انگیزه خود را اختلافات قبلی عنوان و به سه فقره تیراندازی و یک فقره سرقت مغازه دیگر نیز اعتراف کردند، خاطرنشان کرد: پرونده قضائی علیه متهمان تشکیل و به دادسرا معرفی شدند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
کد خبر 604795

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.