نوسازی حمل‌ونقل؛ دغدغه مدیریت شهری زرند

شهردار زرند گفت: دغدغه مجموعه مدیریت شهری، نوسازی و گسترش ناوگان حمل‌ونقل عمومی است.

علی ضیاءالدینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به عملکرد سازمان مدیریت حمل‌ونقل مسافر و بار شهرداری، اظهار کرد: توسعه روزافزون شهر و لزوم ارائه خدمات شهری ارزنده و در جایگاه شهروندان، باید بیشتر مورد توجه مدیران شهری قرار گیرد.

وی افزود: مهم‌ترین دغدغه مجموعه مدیریت شهری، نوسازی و گسترش ناوگان حمل‌ونقل عمومی است تا بتوانیم گام‌های مؤثری در این زمینه برداریم.

شهردار زرند خاطرنشان کرد: گره‌گشایی مشکلات ترافیکی شهر، روان شدن ترافیک و تسهیل در عبورومرور شهروندان و مسافران از دیگر برنامه‌های شهرداری زرند است که مورد توجه مدیران شهری قرار دارد.

ضیاءالدینی ادامه داد: با همدلی و همکاری بیشتر و با استفاده از امکانات و تجهیزات می‌توان شاهد فصل جدیدی در عرصه شکوفایی حمل‌ونقل عمومی درون شهری زرند باشیم.

وی با اشاره به کاهش نارضایتی شهروندان از مجموعه شهرداری زرند، تاکید کرد: شهرداری محلی برای ارائه خدمات به همه اقشار جامعه است، باید دست در دست هم بدهیم تا با کمک شهروندان خدمت بهتر و بیشتری ارائه دهیم.

به گزارش ایمنا، شهر زرند در شمال استان کرمان و در جنوب کمی مایل به شرق است. زرند با استان یزد و شهرستان بافق و شهرهای راور، کرمان، کوهبنان و رفسنجان همسایه است. زرند با مرکز استان ۸۰ کیلومتر و با شهرهای رفسنجان و کوهبنان ۹۰ کیلومتر، با بافق ۱۶۵ کیلومتر و با راور ۸۰ کیلومتر فاصله دارد.

کد خبر 604098

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.