آغاز مرحله جدید ثبت نام ایران خودرو و سایپا

شرکت خودروسازی ایران خودرو و سایپا برای تنظیم و کنترل اختلاف قیمت خودروها از کارخانه تا بازار خودرو، طرحی برای ثبت‌نام پیش فروش یک‌ساله و سه ماه از طریق قرعه‌کشی محصولات خود برای ارائه خودرو به متقاضیان خرید خودرو به قیمت واقعی برگزار خواهند کرد.

انجام و اجرای این طرح‌ها از سمت شرکت خودروسازی‌های داخلی نظیر خودروسازی ایران خودرو و سایپا موجب حذف واسطه‌گری‌ها برای خرید و فروش خودرو خواهد شد. همچنین با اجرای این طرح، قیمت خودرو در بازار متعادل‌تر می‌شود.

بنابراین متقاضیان خرید خودرو باید با کسب اطلاع از قیمت روز محصولات ایران خودرو و سایپا و با در نظر گرفتن بودجه خود برای خرید خودرو، اقدام ‌کنند. در ادامه به بررسی آغاز جدیدترین مرحله فروش خودرو توسط خودرو سازان داخلی ایران خودرو و سایپا می‌پردازیم.

جدیدترین مرحله ثبت نام ایران خودرو

جدیدترین مرحله ثبت نام شرکت خودروسازی ایران خودرو آغاز شد. شرایط و ضوابط پیش فروش برخی از محصولات این شرکت با موعد تحویل یکساله به صورت زیر اعلام شده است.

· متقاضیان محصولات ایران خودرو که در قرعه‌کشی‌های قبلی انتخاب نشده‌اند، می‌توانند در این طرح ثبت‌نام کنند.

· فروش خودرو از روز چهارشنبه مورخ ۱۶/۶/۱۴۰۱ آغاز شده و به مدت ۷۲ ساعت ادامه خواهد داشت.

بنابراین در سومین فروش یکپارچه خودروسازی ایران خودرو، متقاضیان می‌توانند برای طرح فروش فوری ثبت‌ نام ایران خودرو اقدام کنند. در این طرح چند محصول از ایران خودرو مشخص و قیمت آنها به ‌صورت قطعی اعلام شده است. همچنین موعد تحویل این محصولات حداکثر 3 ماهه خواهد بود.

آغاز مرحله جدید ثبت نام ایران خودرو و سایپا

روش ثبت نام محصولات ایران خودرو و سایپا

متقاضیان با مراجعه به سایت sale.iranecar.com/public/home از همه شرایط و ضوابط قرعه کشی ثبت‌نام محصولات ایران خودرو و ثبت نام سایپا آگاه شده و در زمان مشخص، برای شرکت در قرعه‌کشی محصولات شرکت خودروسازان داخلی اقدام کنند.

معرفی خودروهای ثبت نامی ایران خودرو

محصولات عرضه شده ایران خودرو که متقاضیان می‌توانند برای ثبت‌نام آنها اقدام کنند، عبارتند از: پژو 206 تیپ 2، رانا پلاس TU5P سقف شیشه‌ای و گیربکس 6 سرعته، سورن پلاس جدید، پارس سال با موتور XU7P، پارس TU5 و دنا پلاس توربو شارژ اتوماتیک.

همچنین مشتریان خرید خودرو می‌توانند در طرح پیش فروش محصولات ایران خودرو نام‌نویسی کنند. شرکت خودروسازی ایران‌خودرو در این طرح، ۴ محصول خود را با موعد تحویل 12 ماهه از چهارشنبه ۱۶ شهریورماه ۱۴۰۱ آغاز کرده است. زمان تحویل این محصولات از سمت ایران خودرو، نیز خرداد و تیرماه سال ۱۴۰۲ اعلام شده است. در این طرح همچنین، قیمت محصولات ایران خودرو به‌ صورت علی‌الحساب اعلام شده است.

خودروهایی نظیر تارا دستی، تارا اتوماتیک، دنا پلاس توربو شارژ دستی با گیربکس 6 سرعته و فرمان برقی و دنا پلاس توربو شارژ اتوماتیک در طرح پیش فروش ایران خودرو برای مشتریان قابل نام‌نویسی هستند.

آغاز مرحله جدید ثبت نام ایران خودرو و سایپا

جدیدترین مرحله ثبت نام سایپا

علاوه بر گروه ایران خودرو، شرکت خودروسازی سایپا نیز سومین مرحله فروش محصولات خود را آغاز کرده است. دوره جدید ثبت ‌نام سایپا نیز از روز چهارشنبه 16 شهریورماه 1401 آغاز شده و متقاضیان محصولات سایپا می‌توانند ثبت‌نام خود را از طریق سامانه جامع تخصیص خودرو انجام دهند.

در سومین فروش یکپارچه سایپا، متقاضیان همچنین می‌توانند 5 محصول موجود در فروش فوق‌العاده سایپا را خریداری کنند. قیمت محصولات سایپا قطعی بوده و موعد تحویل این محصولات نیز سه ماهه اعلام شده است.

معرفی خودروهای ثبت نامی سایپا

شرکت خودروسازی سایپا با هدفی مشخص برای متعادل‌سازی قیمت خودرو از کارخانه تا بازار و حذف واسطه‌ها، به برگزاری قرعه کشی چندین محصول خود پرداخته است. سایپا در این طرح، فروش محصولات خود را برای سومین مرحله در سامانه یکپارچه فروش خودرو از ۱۶ شهریورماه ۱۴۰۱ آغاز کرده و این طرح تا پایان ‍۱۸ شهریورماه 1401 ادامه خواهد داشت.

خودروهایی که متقاضیان محصولات خودروسازی سایپا می‌توانند برای ثبت‌نام آنها به سامانه جامع تخصیص خودرو اقدام کنند، عبارتند از: ساینا S، کوییک S، کوییک پلاس با گیربکس اتوماتیک و کوییک R با گیربکس اتوماتیک. قیمت قطعی این محصولات سایپا به صورت قطعی اعلام شده است.

همچنین شرکت خودروسازی سایپا طرح فروش 12 ماهه محصولات خود را در سامانه یکپارچه فروش خودرو اعلام کرده است. این طرح نیز از ۱۶ تا ۱۸ شهریور ماه ۱۴۰۱ برگزار خواهد شد. در این طرح برای فروش یک‌ساله محصولات سایپا مشتریان می‌توانند خودروهایی نظیر شاهین، ساینا S، کوییک S، کوییک پلاس با گیربکس اتومات، کوییک R با گیربکس اتومات، کوییک با گیربکس معمولی و کوییک R با گیربکس معمولی را ثبت‌نام کنند.

کلام آخر

بنابر آنچه درباره ثبت نام ماشین در مطالب فوق بیان کردیم، برای آگاهی از شرایط و ضوابط ثبت ‌نام خودرو در سومین مرحله فروش یکپارچه ایران خودرو و سایپا، به سایت خودرو 45 مراجعه کرده و با ارتباط با مشاوران و کارشناسان فروش خودرو در این مجموعه، اطلاعات لازم را برای نام‌نویسی و قیمت محصولات دریافت کنید.

کد خبر 603964

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.