فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر در جامعه احیا شود

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر همدان گفت: هدف از اجرای فرضیه نماز جماعت در بوستان‌ها ترویج آئین‌ عبادی سیاسی دین اسلام، وحدت و هم‌دلی شهروندان و احیای فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر در جامعه است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سعید شهابی‌نیا امروز _ پنجشنبه هفدهم شهریورماه_ در جلسه کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر که با حضور مجموعه فرهنگی محراب سبز برگزار شد، اظهار کرد: در بودجه ۱۴۰۱ شهرداری همدان ردیفی برای ایجاد زیرساخت‌های برگزاری نماز جماعت بوستان‌ها لحاظ شده است.

وی ادامه داد: از عوامل برگزارکننده نماز جماعت بوستان‌ها و همکاری شهرداری با مجموعه فرهنگی محراب سبز، تشکر می‌کنم، مدیریت شهری حمایت مادی و معنوی از این مجموعه‌ها را مد نظر قرار داده است.

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر همدان با اشاره به اهمیت و اهداف برگزاری نماز جماعت در فضاهای عمومی و باز شهری، گفت: هدف از اجرای فرضیه نماز جماعت در بوستان‌ها ترویج آئین عبادی سیاسی دین اسلام، وحدت و هم‌دلی شهروندان و احیای فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر در جامعه است.

وی تصریح کرد: با توجه به محدودیت منابع، لازم است نگاه‌ها به ایجاد زیرساخت برگزاری نماز جماعات در پارک‌ها کاربردی باشد.

شهابی‌نیا با اشاره به اجرای برنامه‌های فرهنگی در بوستان‌های همدان به ویژه نماز جماعت، اضافه کرد: همدان به عنوان الگوی برگزاری نماز جماعت بوستان‌ها در سطح کشور مطرح است.

کد خبر 603533

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.