ضرورت توجه به ورزش محلات برای تربیت ورزشکاران حرفه‌ای

عضو شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: توجه به ورزش محلات و ورزش‌های پایه برای تربیت ورزشکاران حرفه‌ای با محوریت مدارس بیش از پیش حائز اهمیت است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، صادق توکلی‌مهر امروز _چهارشنبه شانزدهم شهریورماه_ در نشست هفتگی کمیسیون فرهنگی اجتماعی، اظهار کرد: دغدغه ورزش و سلامت شهروندان برای اعضا از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. از این رو ضروری است شهروندان را به سمت‌وسوی ورزش سوق دهیم و این اتفاق تنها با گذر از هوادارپروری و مهیا کردن مسیر رشد برای فعالیت فعالان ورزش اتفاق خواهد افتاد.

وی ادامه داد: در راستای افزایش شاخص‌های ورزشی، تدارک محیط ورزشی در قالب تفاهمنامه بین اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی و شهرداری ارومیه گره‌گشا خواهد بود و باید از ظرفیت محوطه مدارس برای این امر استفاده کرد.

عضو شورای اسلامی شهر ارومیه با بیان اینکه توجه به ورزش محلات و ورزش‌های پایه برای تربیت ورزشکاران حرفه‌ای با محوریت مدارس بیش از پیش حائز اهمیت است، تصریح کرد: برای بهبود و توسعه ورزش، تفاهمنامه‌ای با مشارکت سازمان فرهنگی، ورزشی شهرداری و معاونت تربیت بدنی آموزش و پرورش همراه با اقدامات کارشناسی آماده شود و در قالب لایحه به شورای اسلامی شهر ارجاع و بر روی آن تصمیم‌گیری شود.

وی اضافه کرد: با توجه به اینکه در تمام مناطق شهر مسجد و حسینیه وجود دارد، از این رو اجرای تمام برنامه‌های مذهبی و فرهنگی با مبنای وحدت اسلامی به صورت مسجد محور آسان‌تر و مردمی‌تر خواهد بود تا فرهنگ‌سراها نیز هم‌سو با برنامه‌های مساجد در مباحث فرهنگی همکاری کنند.

توکلی‌مهر خاطرنشان کرد: تلاش‌های سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری که با برنامه‌ریزی و مدیریت هزینه در تمام فعالیت‌های فرهنگی و مذهبی شهر مشارکت و همکاری لازم داشتند، قابل تقدیر است.

کد خبر 603142

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.