مهم‌ترین اخبار حوادث امروز ایمنا؛ ۱۵ شهریورماه

مهم‌ترین اخبار حوادث امروز ایمنا نظیر قتل هولناک با ضربات چاقو به سر و گردن، ۱۵ روز تلاش برای بیرون کشیدن جسد از گودال، قتل زن ۱۶ ساله باردار به دست شوهر معتاد، مرگ تلخ کودک ۵ ساله با نیش عقرب، کشف سلاح‌های غیرمجاز در اصفهان و مرگ سارق با شلیک پلیس به دزدان فراری را در ادامه بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهم‌ترین اخبار حوادث امروز _سه‌شنبه پانزدهم شهریورماه_ به شرح ذیل است:

ساعت دو بامداد امروز رسیدگی به پرونده قتل مرد افغان ۲۵ ساله‌ای با اعلام از سوی مأموران کلانتری ۱۳۲ نبرد، در دستور کار محمد وهابی بازپرس کشیک قتل پایتخت قرار گرفت.

بیشتر بخوانید

دو زن که در میهمانی شبانه شرکت کرده بودند بر اثر مصرف مشروبات الکلی مسموم، جانشان را از دست دادند.

بیشتر بخوانید

مدیرکل ستاد مدیریت بحران استان ایلام با اشاره به پیدا شدن جسد فرد مفقود شده دره‌شهری در غروب روز گذشته، گفت: فرآیند انتقال جسد با توجه به تاریکی هوا از گودال به امروز موکول شد.

بیشتر بخوانید

همسر ۱۶ ساله باردارم گفت کمی پول بده برای بچه سیسمونی بخرم؛ او را هل دادم، روی زمین افتاد و تمام کرد.

بیشتر بخوانید

کودکی که دچار عقرب‌گزیدگی شده بود به همراه خانواده برای درمان به بیمارستان دکتر ساجدی هادی‌شهر مراجعه کرده بود.

بیشتر بخوانید

رئیس پلیس فتا پایتخت در خصوص کلاهبرداری با فروش بلیط‌های تقلبی دو تیم استقلال و پیکان هشدار داد.

بیشتر بخوانید

صبح شنبه یکی از ساکنان فاز شش شهر پرند هنگامی که قصد داشت کیسه زباله خانگی‌اش را داخل سطل زباله بیندازد ناگهان با سر یک انسان روبه‌رو شد. وی که به شدت شوکه شده بود با پلیس تماس گرفت. وقتی کارآگاهان پلیس غرب استان تهران به محل حادثه رفتند متوجه شدند سر متعلق به مردی میانسال و در ادامه پیگیری متوجه شدند خانه‌اش در همان نزدیکی بوده است.

بیشتر بخوانید

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از کشف دو قبضه اسلحه جنگی و شکاری غیرمجاز در عملیات مأموران این فرماندهی خبر داد.

بیشتر بخوانید

رسیدگی به مرگ مشکوک مرد ۳۰ ساله به نام مهران با اعلام از سوی مأموران کلانتری ۱۳۶ فرجام در دستور کار محمد وهابی بازپرس کشیک قتل پایتخت قرار گرفت. به این ترتیب بازپرس پرونده تحقیقات خود را آغاز کرد و در بررسی‌های اولیه مشخص شد که پدر و برادر متوفی وی را به بیمارستان الغدیر منتقل کرده بودند و این در حالی بود که حال او هنگام انتقال به بیمارستان به دلیل اصابت گلوله وخیم بود و ساعتی بعد جان باخت.

بیشتر بخوانید

کد خبر 603099

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.