۱۵ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۹
مرگ دردناک ۲ زن در میهمانی شبانه

دو زن که در میهمانی شبانه شرکت کرده بودند بر اثر مصرف مشروبات الکلی مسموم، جانشان را از دست دادند.

به گزارش ایمنا، مدتی قبل گزارش مرگ دو زن در یکی از بیمارستان‌های تهران به قاضی محمد وهابی، بازپرس جنایی تهران اعلام شد و او دستور تحقیقات در این‌باره را صادر کرد. مرگ دو زن جوان مشکوک بود و آن‌ها به‌دلیل مسمومیت جان باخته بودند.

همسر یکی از آن‌ها در تحقیقات گفت: به همراه همسرم و دوستانمان دور هم جمع شده بودیم که در پایان میهمانی ناگهان حال همسرم و دوستش بد شد و آن‌ها را به بیمارستان انتقال دادیم، اما ساعتی بعد در اوج ناباوری به ما اعلام کردند که هر دوی آن‌ها جانشان را از دست داده‌اند. با توجه به مشکوک بودن ماجرا اجساد دو زن به پزشکی قانونی انتقال یافت و دستور تحقیقات بیشتر در این‌باره صادر شد.

سرانجام همسر یکی از این دو زن عنوان کرد که آن شب در میهمانی مشروبات الکلی دست‌ساز مصرف کرده‌اند که پس از نوشیدن آن، دو زن جوان به کام مرگ رفته‌اند. از سوی دیگر پزشکی قانونی نیز پس از انجام معاینات اعلام کرد که دو زن جوان به‌دلیل مصرف مشروبات الکلی مسموم که حاوی الکل صنعتی بوده، جان باخته‌اند.

در این شرایط دستور بازداشت سازنده مشروبات الکلی صادر و وی دستگیر شد.

او در بازجویی‌ها گفت: مدتی است که اقدام به تولید مشروبات الکلی می‌کنم. معمولاً از الکل اتانول استفاده می‌کنم اما گمان می‌کنم الکل‌های نامرغوب در بازار توزیع شده که همین موجب مسمومیت دو زن جوان و مرگ آن‌ها شده است. این فرد که سازنده مشروبات الکلی بوده به اتهام تسبیب در قتل دو زن جوان بازداشت شد و تحقیقات در این پرونده به دستور بازپرس جنایی تهران ادامه دارد.

منبع: همشهری آنلاین
کد خبر 602831

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.