کشف سلاح‌های غیرمجاز در اصفهان

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از کشف دو قبضه اسلحه جنگی و شکاری غیرمجاز در عملیات مأموران این فرماندهی خبر داد.

به گزارش ایمنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ حسین بساطی اظهار کرد: درپی کسب اخباری مبنی بر نگهداری سلاح غیرمجاز توسط افرادی در این شهرستان، بررسی موضوع در دستور کار مأموران فرماندهی انتظامی اصفهان قرار گرفت.

وی افزود: مأموران با انجام اقدامات تخصصی و هوشمندانه از صحت خبر اطمینان حاصل کرده و پس از شناسایی مخفیگاه متهمان ضمن هماهنگی با مقام قضائی به محل اعزام و در عملیاتی ضربتی دو متهم را در این رابطه دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان با اشاره به این که در بازرسی از مخفیگاه متهمان یک قبضه اسلحه کلت کمری به همراه دو فشنگ جنگی و یک قبضه اسلحه شکاری غیرمجاز کشف شد، تصریح کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

وی با بیان نقش غیرقابل انکار سلاح‌های غیرمجاز در بروز درگیری‌های مسلحانه و ناامنی در جامعه و خطراتی که به‌کارگیری این سلاح‌ها در برخی مراسمات دارد، خاطرنشان کرد: حمل و نگهداری سلاح غیرمجاز برابر قانون جرم بوده و پلیس در چارچوب قانون با این مسئله با جدیت برخورد می‌کند و از شهروندان انتظار داریم در صورت اطلاع از هرگونه اقدام در این زمینه مراتب را از طریق تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 603016

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.