ایرپاد پرو ۲ چه زمانی رونمایی می‌شود؟

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که ایرپاد پرو دو اپل احتمالا در رویداد معرفی سری آیفون ۱۴ رونمایی خواهد شد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، گزارش‌های منتشر شده نشان می‌دهد که ایرپاد پرو دو در رویداد رونمایی سری آیفون ۱۴ به صورت رسمی معرفی خواهد شد. به نظر می‌رسد که کیس شارژ ایرپاد پرو دو حدوداً ۲۱ میلی‌متر ضخامت دارد و طول و عرض آن نیز به ترتیب ۴۶ و ۵۴ میلی‌متر خواهد بود؛ در حالی که طول و عرض کیس شارژ ایرپاد پرو فعلی به ترتیب ۴۵.۲ و ۶۰.۶ میلی‌متر است.

نسل بعدی ایرپاد پرو اپل با کد B698 از نسخه جدید تراشه H1 بهره خواهد برد که در واقع پردازنده اختصاصی صوتی این شرکت محسوب می‌شود. به نظر می‌رسد که محصول جدید ذکر شده از استاندارد بلوتوث ۵.۲ پشتیبانی خواهد کرد، اگرچه بهره گرفتن از نسخه جدید بلوتوث و سازگاری با کد LC3، به معنای پشتیبانی از فناوری LossLess نیست؛ مطمئناً بر افزایش کیفیت صدا تأثیر به‌سزایی خواهد گذاشت.

کیش شارژ ایرپاد پرو همچنان از درگاه لایتنینگ برای شارژ بهره خواهد برد؛ این خبر امید کاربران را برای انتقال به USB-C در سال جاری از بین می‌برد. طبق گزارش‌ها و شنیده‌های متعدد، ایرپاد پرو دو قابلیت‌های جذابی ارائه خواهد داد که باعث می‌شود افراد زیادی از آن استقبال کنند. در صورتی که شایعات واقعیت داشته باشند، این محصول با پشتیبانی از فناوری LossLess، فرم‌فکتور جدید، حسگرهای سلامت و تناسب اندام عرضه خواهد شد.

کد خبر 602735

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.