افت اندک بیت کوین

بازار رمزارزها امروز هم روند متعادل به سمت منفی خود را ادامه داد، ارزش بازار به محدوده ۹۰۶ میلیارد دلار کاهش یافت، بیت‌کوین همچنان زیر ۲۰ هزار دلار است و شاخص ترس و طمع یک واحد از آن کاسته شد و احتمال تداوم روند نزولی هرچه جلوتر می‌رویم بیشتر می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، براساس ساختار نموداری بیت‌کوین احتمال حرکت تا سطح ۱۸ هزار دلار وجود دارد و در صورت ریزش مجدد شاهد حرکت کلیه کوین‌ها و آلت‌کوین‌ها به قیمت‌های پایین‌تر خواهیم بود، دامیننس بیت‌کوین همچنان روند کاهشی دارد و به سطح ۳۹.۷۴ درصد رسیده است.

آخرین تحولات قیمتی رمزارزهای برتر بازار

بیت‌کوین (BTC): ۱۹ هزار ۷۸۷ دلار

تغییرات: افت ۰.۸۷ درصدی

اتریوم (ETH): یک هزار ۵۵۳ دلار

تغییرات: افت ۰.۹۵ درصدی

بایننس‌کوین (BNB): ۲۷۸ دلار و ۱۱ سنت

تغییرات: رشد ۰.۲۶ درصدی

ریپل (XRP): ۰.۳۳۱ دلار

تغییرات: رشد ۰.۴۷ درصدی

کاردانو (ADA): ۰.۴۹۴ دلار

تغییرات: رشد ۴.۴۵ درصدی

سولانا (SOL): ۳۱ دلار و ۴۷ سنت

تغییرات: رشد ۰.۷۹ درصدی

دوج‌کوین (DOGE): ۰.۰۶۲۵ دلار

تغییرات: افت ۱.۵۷ درصدی

پالیگان (polygon): ۰.۸۸۵ دلار

تغییرات: رشد ۰.۵۹ درصدی

پولکادات (DOT): هفت دلار و ۳۲ سنت

تغییرات: رشد ۰.۳۵ درصدی

ترون (TRON): ۰.۰۶۲۸ دلار

تغییرات: افت ۰.۰۹ درصدی

اوالانچ (Avalanche): ۱۸ دلار و ۹۰ سنت

تغییرات: افت ۰.۰۲ درصدی

تحلیل تکنیکال بیت کوین

 افت اندک بیت کوین

حمایت: ۱۸ هزار ۹۵۷ دلار

مقاومت: ۲۰ هزار ۸۱۹ دلار

پیش بینی: پیش بینی یک رفتار نوسانی بین محدوده ۱۸ هزار تا ۲۰ هزار دلار را خواهیم داشت، تا زمانی که بیت کوین بین دو سطح مقاومت و حمایت مشخص شده وجود دارد احتمال رفتار خنثی یا نوسانی را خواهیم داشت.

(سیگنالی در خصوص خرید و فروش نیست.)

دامیننس

دامیننس بیت کوین: ۳۹.۷۴ درصد

 افت اندک بیت کوین

(منظور از دامیننس یک ارز دیجیتال، درصد سهم ارزش دلاری آن ارز در مقایسه با ارزش دلاری کل ارزهای دیجیتال در دنیا است. یعنی یک ارز دیجیتال چه میزان از سهم بازار را به خود اختصاص داده است.)

ارزش بازار رمزارزها در مقابل حوزه دیفای

ارزش بازار رمزارزها ۹۰۶ میلیارد دلار

ارزش بازار حوزه دیفای ۴۴ میلیارد دلار

 افت اندک بیت کوین ‌شاخص ترس و طمع

شاهد کاهش یک واحدی شاخص ترس و طمع و افت و به محدوده ۲۰ واحد هستیم که بیانگر افزایش میزان ترس در بازار نسبت به روز گذشته است.

 افت اندک بیت کوین

ادغام اتریوم می‌تواند تهدیدی برای ثبات استیبل کوین‌ها باشد

کانال یوتیوب «آلت کوین باز» در ویدئوی اخیر خود به این موضوع پرداخته که ادغام می‌تواند مشکلاتی را برای بازار استیبل کوین‌ها ایجاد کند، زیرا بیشتر این ارزهای دیجیتال بر روی شبکه اتریوم قفل شده‌اند. در این ویدئو، ادعا شده که استیبل کوین‌هایی مانند USDT و USDC ممکن است به دلیل نرخ تأمین مالی منفی، پیوند خود را با دلار از دست بدهند. همچنین، ادغام می‌تواند منجر به عقب افتادگی قراردادهای بدون سررسید شود، زیرا احتمال کمتر شدن قیمت قراردادهای فیوچرز از معاملات اسپات وجود دارد.

سقوط قیمت توکن‌هایی مانند ترا به سود ارزهای دیجیتال است

ویتالیک بوترین در مصاحبه‌ای با ستون‌نویس سابق بلومبرگ گفته که سقوط قیمت‌ها برای آشکار شدن نقاط ضعفی که از ابتدا وجود داشته‌اند خوب است. فروپاشی توکن بومی صادرکننده استیبل کوین ترا نمونه‌ای از سقوط قیمت است که مدل‌های کسب‌وکار بی‌ثبات را آشکارمی‌کند.

وی معتقد است که نوسانات ارزهای دیجیتال در میان‌مدت تا سطح نوسان دارایی‌های سنتی کاهش می‌یابد.

حجم معاملات مشتقه اتریوم در ۲۴ ساعت گذشته از بیت کوین فراتر رفت

حجم معاملات مشتقه اتریوم در ۲۴ ساعت اخیر از بیت کوین پیشی گرفته است. همچنین میزان مبلغ قراردادهای باز معاملات آتی اتریوم در هفته جاری دو برابر شده و به ۸.۵۳ میلیون دلار رسیده است. به گفته یک تحلیلگر از ارائه‌دهنده داده‌های معاملاتی ارزهای دیجیتال کایکو (Kaiko)، بسیاری از سرمایه‌گذاران در حال باز کردن موقعیت‌های معاملاتی شورت روی اتر هستند؛ چون پیش‌بینی می‌کنند که به‌روزرسانی مرج موفقیت‌آمیز نخواهد بود.

صنعت گیمینگ بیشتر از استخراج بیت کوین انرژی مصرف می‌کند

آرکین ریسرچ (Arcane Research)، در گزارش اخیر خود عنوان کرد که در حالی که مصرف انرژی استخراج بیت کوین به میزان قابل‌توجهی افزایش یافته است؛ اما این صنعت هنوز بخش کوچکی از کل انرژی جهان را مصرف می‌کند. در حال حاضر ماینرهای بیت کوین ۱۰۰ تراوات ساعت در سال انرژی مصرف می‌کنند که این عدد تنها ۰.۰۶ درصد کل انرژی مورد نیاز دنیا را تشکیل می‌دهد. این در حالی است گزارش آرکین ریسرچ نشان می‌دهد صنعت بازی‌های رایانه‌ای سالانه ۱۰۵ تراوات ساعت انرژی مصرف می‌کند که از میزان انرژی مصرفی استخراج‌کنندگان بیت کوین بیشتر است.

تاکنون بیش از شش میلیون توکن بومی در شبکه کاردانو ایجاد شده است

تعداد توکن‌های بومی ایجاد شده در شبکه کاردانو اکنون از شش میلیون فراتر رفته و بنابراین، شبکه کاردانو به یک دستاورد جدید رسیده است. داده‌های وب‌سایت «pool.pm» نشان می‌دهند که تعداد دارایی‌های بومی ایجاد شده در بلاک چین کاردانو اکنون ۶,۰۲۰,۶۱۵ عدد رسیده است. بلاکچین کاردانو می‌تواند به طور بومی توکن‌های سفارشی را ایجاد، حذف و با آن‌ها تعامل برقرار کند.

در پی افزایش نرخ بهره، قیمت آلت کوین‌ها احتمالاً تا ۸۰ درصد افت خواهد کرد

مجری کانال مشهور یوتیوب کوین بیورا عقیده دارد که افزایش نرخ بهره درپی اقدامات فدرال رزرو می‌تواند اثرات مخربی بر قیمت ارزهای دیجیتال داشته باشد. این تحلیلگر که با نام مستعار «گای» شناخته می‌شود، گفته که آغاز فروش دارایی‌ها توسط فدرال رزرو در در ماه جاری می‌تواند تأثیر زیادی بر نرخ بهره داشته باشد. او بیان کرد که این اقدام می‌تواند منجر به ریزش ۴۰ درصدی توکن‌های بزرگ‌تر و حتی ریزش ۶۰ تا ۸۰ درصدی آلت کوین‌های متوسط و کوچک بازار شود.

تطبیق‌پذیری ارزهای دیجیتال کلید پذیرش سیستم پولی ایده‌آل است

یک مطالعه در بانک تسویه‌حساب‌های بین‌المللی (BIS) در ماه ژوئن (تیر) نشان می‌دهد که ارزهای دیجیتال در دستیابی به اهداف سطح بالای سیستم پولی آینده از اکوسیستم فیات پیشی می‌گیرند. طبق نظر مدیران این سازمان، محدودیت ظرفیت در بخش امور مالی غیرمتمرکز (DeFi) و اتکا به دارایی‌های بی‌ثبات از مهم‌ترین مشکلاتی هستند که مانع از پذیرش ارزهای دیجیتال می‌شوند. این مدیران در یادداشتی در نشریه صندوق بین‌المللی پول نوشته‌اند که ترکیب اعتماد به بانک مرکزی‌های با ویژگی‌های فنی ارزهای دیجیتال، کلید ایجاد یک اکوسیستم پولی غنی خواهد بود.

نقشه بازار

 افت اندک بیت کوین

کد خبر 602262

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.