آیفون ۱۴  پرو به دوربین فوق‌عریض جدید مجهز خواهد شد

به نظر می‌رسد که مدل‌های پرو آیفون۱۴ به دوربین فوق‌عریض جدید با پیکسل‌های بزرگ‌تر مجهز خواهد شد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت اپل سرانجام در رویداد هفتم سپتامبر، سری جدید آیفون را رونمایی خواهد کرد. با توجه به شایعات ارائه شده انتظار داریم مدل‌های پرو آیفون ۱۴ با نمایشگر جدید و دوربین بهبودیافته عرضه شود. «مینگ‌چی‌کو» تحلیل‌گر باسابقه محصولات اپل، گزارش کرده است که دوربین فوق‌عریض مدل‌های پرچم‌دار آیفون امسال از حسگر جدیدی با پیکسل‌های بزرگ‌تر بهره خواهند برد.

با توجه به گزارش‌های ارائه شده، هر دو آیفون ۱۴ پرو و آیفون ۱۴ پرومکس از دوربین فوق‌عریض با حسگر بزرگ‌تر بهره خواهد برد که پیکسل‌های آن نیز بزرگ‌تر خواهد بود. مجهز شدن به چنین سنسوری امکان ثبت تصاویر با نور بیشتر را بدون ترفندهای نرم‌افزاری فراهم می‌کند و درواقع برای عکس‌برداری در محیط‌های کم‌نور بسیار مفید خواهد بود.

علاوه بر دوربین فوق‌عریض، می‌توانیم انتظار داشته باشیم دیگر اجزای دوربین پشتی مدل‌های پرو آیفون ۱۴ در مقایسه با نسل کنونی ارتقا پیدا کند. مدل‌های جدید از دوربین اصلی عریض ۴۸ مگاپیکسلی با قابلیت فیلم‌برداری با وضوح 8K استفاده خواهد کرد. همچنین دوربین جلو این گوشی از حسگر بزرگ‌تری بهره خواهد برد که گشودگی دیافراگم لنز آن f/1.9 است و از فوکوس خودکار نیز پشتیبانی می‌کند؛ ویژگی‌هایی که می‌تواند به ثبت تصاویر سلفی در شرایط کم‌نور کمک کند.

متأسفانه به نظر می‌رسد مدل‌های استاندارد آیفون ۱۴ از نظر دوربین ارتقای قابل‌توجهی نخواهند یافت. انتظار می‌رود این مدل‌ها علاوه بر ظاهر شبیه به طراحی آیفون ۱۳ از دوربین‌هایی مشابه نسل قبل بهره ببرند. طبق گزارش‌های متعدد، اپل از تراشه سری آیفون ۱۳ در مدل‌های مقرون‌به‌صرفه آیفون‌های امسال استفاده خواهد کرد. البته احتمال دارد میزان حافظه رم و قدرت پردازنده گرافیکی در آیفون ۱۴ و آیفون ۱۴ پرو مکس در مقایسه با قبل کمی ارتقا داده شود.

کد خبر 601725

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.