حریق گسترده مغازه اسپرت خودرو در خیابان صغیر اصفهانی

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان از حریق گسترده مغازه اسپرت خودرو و مصدوم شدن سه نفر درپی آن، خبر داد.

سرآتشیار فرهاد کاوه‌آهنگران در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: ساعت ۱۳:۰۸ ظهر امروز _پنجشنبه دهم شهریورماه_ وقوع حریق در یک باب مغازه اسپرت خودرو با چهار دهنه، به سازمان آتش‌نشانی اصفهان گزارش شد.

وی با بیان اینکه حریق مذکور در سه راه صغیر رخ داده بود، افزود: با وجود ترافیک سنگین در منطقه مذکور بلافاصله مأموران آتش‌نشانی از ۱۰ ایستگاه در محل حادثه حضور یافتند و از سرایت حریق به دیگر مغازه‌ها جلوگیری کردند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: درپی این حادثه سه نفر از مالکان این مغازه دچار سوختگی و توسط اورژانس به مراکز درمانی مربوطه اعزام شدند.

کاوه آهنگران در توصیه به شهروندان اظهار کرد: ازدحام جمعیت در چنین مواردی بسیار کار امدادی را سخت می‌کند و باید عابران و خودروها مسیر را برای نیروهای امدادی باز کنند همچنین در صورت وقوع حادثه در اولین فرصت با آتش‌نشانی تماس گرفته شود و این طور نباشد که ابتدا خود به اطفای حریق بپردازند و در صورت مؤثر نبودن با نیروهای امدادی تماس بگیرند چرا که در چنین مواردی زمان را برای امدادرسانی و کاهش مخاطرات از دست می‌دهیم.

کد خبر 601591

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.