3 سریال کره ای با بیشترین امتیاز بینندگان در 2021

سریال های ساخت کشور کره همیشه در ایران طرفداران بسیار زیادی داشته و جزو پربیننده ترین سریال های کنداکتور صدا و سیما بوده است.

این موضوع را می توانید از بازپخش های متعدد سریال هایی چون افسانه جومونگ پی ببرید که همچنان در صدر پربیننده ترین سریال ها قرار می گیرد. ولی در سال ۲۰۲۱ صنعت سریال سازی کره وارد فاز جدیدی شد، به‌گونه ای که توانست پربیننده ترین سریال شبکه نتفلیکس را به خود اختصاص دهد. سریال های دیگری نیز از کشور کره به گزینه های منتخب سال از دید مردم تبدیل شده است، که قصد داریم سه مورد از این سریال ها را معرفی کنیم.

سریال بازی مرکب squid game

سریال بازی مرکب را حتی اگر ندیده باشید، اسم ان حداقل یکبار به گوش شما خورده است. این سریال در فضای مجازی غوغای بسیار زیادی به پا کرد و در مورد آن، کلیپ ها و ویدیو های زیادی در شبکه های اینستاگرام و تیک تاک وایرال شد. داستان بسیار متفاوت این سریال و نمایش تفاوت های بین دو قشر ثروتمند و فقیر در جامعه امروزی به شکلی کاملاً جذاب، سبب شد، پربیننده ترین سریال نتفلیکس در سال ۲۰۲۱ از کشور کره باشد.

این سریال برای فصل دوم نیز تبدیل شده و گفته می شود تا سال ۲۰۲۳ پخش خواهد شد. داستان این سریال در مورد ۴۶۱ فرد است که به یک بازی وارد می شوند. بازی ها عمدتاً مربوط به دوران کودکی است ولی هرکس در بازی بازنده باشد، هزینه گزافی با جان خود باید پرداخت کند. برنده نیز می تواند مبلغ بالای چند میلیون دلار را کسب کند. این بازی توسط افراد مرفه ایجاد شده و تمامی بازیکنان افرادی هستند که دارای فقر مالی می باشند. مطمئناً بسیاری از بینندگان منتظر فصل دوم سریال بازی مرکب هستند.

سریال اهل جهنم Hellbound

3 سریال کره ای با بیشترین امتیاز بینندگان در 2021

سریال اهل جهنم دیگر سریال کره ای است که در سال ۲۰۲۱ امتیازات بسیار زیادی از سمت بینندگان کسب کر.د شاید علت محبوبیت سریال، خط داستانی متفاوت آن نسبت به سایر سریال های ساخته شده در سال ۲۰۲۱ باشد. این سریال نیز فصل اول آن به اتمام رسیده و برای فصل دوم تمدید شده است.

سریال در مورد اتفاقات فراطبیعی است که در کشور کره رقم می خورد. افرادی در بین مردبه ناگاه الهامی به آنها داده می‌شود که در یک روز خاص قرار است کشته شوند. دقیقاً در همان روز توسط سه نیروی جهنمی به فجیع ترین شکل ممکن کشته شده و به جهنم برده می شوند. بعد از این واقعه افراد به دین جدیدی روی می آورند و از خدا طلب بخشش می کنند تا آنها جزو کشته شدگان جهنم نباشد. تبدیل شدن جامعه امروزی به یک جامعه سنتی و دین گرای پوچ، می تواند جذابیت اصلی این سریال از دید مردم باشد.

سریال رودخانه ای که ماه از آن بر می‌خیزد River Where the Moon Rises

3 سریال کره ای با بیشترین امتیاز بینندگان در 2021

مطمعنا علاقه مندان به سریال های کره ای در ژانر تاریخی، منتظر پخش چنین سریالی بودند و این امر در سال ۲۰۲۱ محقق شد. سریال رودخانه ای که ماه از آن برمی خیزد، در ژانر تاریخی و عاشقانه ساخته شده و در سال ۲۰۲۱ پخش گردید. این سریال از همان ابتدا به یکی از محبوب ترین سریال های مردم مبدل گشت.

داستان سریال در مورد یک پرنسس اهل کشور گوگوریو می باشد که مانند یک سرباز قدرتمند بزرگ شده و می خواهد به عنوان اولین حاکم زن در این کشور انتخاب شود. در این حین با فردی به نام دال آشنا می شود که دقیقاً در نقطه مقابل پرنسس قصه ما قرار دارد. ترکیب رابطه این دو که یک نفر شخصیتی آرام و صلح طلب داشته و دیگری شخصیتی جنگجو را به همراه خود دارد، داستانی عاشقانه و جذاب را رقم می زند. این سریال جزو پربیننده ترین سریال های کره ای در سال ۲۰۲۱ انتخاب شده است.

لیست بهترین سریال های کره ای در سال های مختلف محدود به این تعداد نمی‌شود و اگر علاقه مند به سریال های ساخته شده از این کشور هستید، پیشنهاد می کنیم بخش فیلم و سریال مجله اسنپ اکسپرس را نیز مطالعه کنید تا بتوانید بهترین و جدیدترین ساخته های کشور کره در ژانر های مختلف را مشاهده کنید. در پایان اگر سریال دیگری در سال ۲۰۲۱ را می شناسید که باید در لیست بالا قرار می گرفت، لطفاً با ما در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

کد خبر 601585

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.