گلایه شهروندان از عرض کم خیابان سیدالسادات+ فیلم/ پاسخ شهردار

شهروندان گلپایگانی نسبت به کم شدن عرض خیابان سیدالسادات معترض هستند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، کم شدن عرض خیابان سیدالسادات شهر گلپایگان در حالی که در طول روز تردد خودروها به حدی است که ترافیک سنگینی ایجاد می‌شود، موجب ایجاد مشکل برای ساکنان منطقه شده است.

آزادسازی خیابان‌ها وظیفه شهرداری است، با این وجود شاهد هستیم که در یک ماه اخیر شهرداری با عریض‌تر کردن پیاده‌روی این خیابان موجب شده مشکل ترافیک حادتر شود، در صورتی که در این خیابان پیاده‌راه وجود دارد و تردد عابران پیاده کمتر انجام می‌شود.

شهروندان نسبت به اجرای جدول‌کشی و کم عرض شدن عرض خیابان معترض هستند، این کار را غیر استاندارد می‌دانند و نسبت به این طرح ناقص اعتراض دارند. آنان می‌گویند مگر شهر شورا ندارد، مگر این طرح در شورای ترافیک فرمانداری با کارشناسان مربوطه در جلسه مطرح نشده است و با توجه به کمبود بودجه، چه امتیازی دارد که این طرح را اجرایی کرده‌اند؟

عده‌ای از شهروندان گلپایگانی در تماس با خبرگزاری ایمنا نسبت به این شرایط اعتراض کرده‌اند و خواهان تعیین تکلیف رسیدگی فوری مسئولان هستند. شهروندان می‌توانند مشکلات خود را از طریق تماس با شماره تلفن ۸_۳۵۵۴۴۱۱۲ در اختیار این رسانه قرار دهند؛ دستگاه‌ها و نهادهای مسئول نیز می‌توانند برای پاسخ‌گویی به شهروندان از همین طریق اقدام کنند.

خیابان سیدالسادات سنگ‌فرش می‌شود / تخصیص‬ بیش‬ از‬ ‏ یک میلیارد تومان اعتبار

پیمان شکرزاده، شهردار گلپایگان در این خصوص اظهار کرد: اجرای این طرح در خیابان سیدالسادات برای پیاده‌راه کردن و ایجاد فضای سبز نیست، قرار است کف خیابان با سنگ هشت سانتی بلوک‌فرش شود.

وی افزود: برای اجرای پروژه سنگ‌فرش این خیابان یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان اعتبار تخصیص داده شده است و پس حفاری دستگاه‌های خدمات‌رسان، پروژه سنگ فرش این خیابان ظرف مدت یک ماه اجرا می‌شود.

شهردار گلپایگان خاطرنشان کرد: در کشورهای پیشرفته یک لاین دوچرخه‌سواری در خیابان‌ها اجرا می‌شود، البته این طرح با هدف ساماندهی و بهبود سیما و منظر مرکز شهر از جمله خیابان‌های منتهی به خیابان امام (ره) در دستور کار قرار گرفته و پروژه بهسازی و ساماندهی سیما و منظر شهری خیابان سیدالسادات آغاز شده است.



کد خبر 601223

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.