انتخاب و خرید دوربین مداربسته مناسب منزل
انتخاب و خرید دوربین مداربسته مناسب منزل

دوربین مداربسته، به اصلی ترین ابزار امنیت و آرامش در زندگی روزمره ما تبدیل شده است. افراد می توانند با انتخاب و خرید دوربین مداربسته مناسب و نصب در نقاط حائز اهمیت منزل، از دستبرد سارقان جلوگیری کنند. بنابراین، در صورت رخداد هر گونه اتفاق نیز، می توان تصاویر وقایع محیطی را به مراکز قضایی ارجاع داد.

دوربین مداربسته، به اصلی ترین ابزار امنیت و آرامش در زندگی روزمره ما تبدیل شده است. افراد می توانند با انتخاب و خرید دوربین مداربسته مناسب و نصب در نقاط حائز اهمیت منزل، از دستبرد سارقان جلوگیری کنند. بنابراین، در صورت رخداد هر گونه اتفاق نیز، می توان تصاویر وقایع محیطی را به مراکز قضایی ارجاع داد. همچنین می توان با تجهیز کردن منزل خود با استفاده از دزدگیر مکسرون، از ورود افراد به منزل خود مطلع شد. در ادامه به راهکارهای مهمی در خصوص انتخاب و خرید دوربین مداربسته مناسب منزل، می پردازیم.

در انتخاب و خرید دوربین مداربسته مناسب منزل، توجه به چه نکاتی ضروری است؟

  • اولین نکته در انتخاب سیستم مداربسته، توجه به گارانتی معتبر است. چرا اگر محصولی را بدون گارانتی و یا از گارانتی معتبری خریداری نکنیم. در صورت هر گونه اختلال در سیستم مداربسته، می بایست هزینه هایی معادل با قیمت خرید آن پرداخت کنیم. بنابراین خرید محصولات با اصالت و خدمات گارانتی، ما ر ا از پرداخت هزینه های اضافی، مبرا می سازد. شرکت فراگستر الکترونیک، بزرگ ترین شرکت تولید کننده، ارائه دهنده محصولات نظارت تصویری، تمام محصولات خود را با خدمات گارانتی و پشتیبانی ۲۴ ساعت، ارائه می کند.
  • دیگر نکته در خرید و انتخاب سیستم دوربین مداربسته مناسب منزل، توجه به رزولوشن، وضوح تصویر و کیفیت آن است. در ابتدا نیاز است که سطح انتظارات خود را از سیستم دوربین مداربسته مشخص نماییم، سپس سیستم مورد نظر را انتخاب و خریداری کنیم. اگر تنها نظارت و کنترل محیط مدنظر است، می توان با استفاده از دوربین های 2MP و 4MP، محیط خود را تجهیز کرد. اگر کنترل تردد خودروها در ورودی پارکینگ ها حائز اهمیت است، می بایست ورودی پارکینگ ها را با استفاده از دوربین های پارکینگی یا ANPR پوشش داد.

انتخاب و خرید دوربین مداربسته مناسب منزل

همچنین، اگر کنترل تردد افراد برای ما حائز اهمیت است، می توانیم با نصب دوربین تشخیص چهره در ورودی لابی ها، تردد افراد را زیر نظر قرار دهیم.

  • در حال حاضر، اغلب شرکت های نظارت تصویری، دوربین های نظارت تصویری خود را به صورت دام، بولت و اسپید دام عرضه می کنند. دوربین های اسپید دام، در محیط هایی با سطح وسیع، بدون سقف و یا ارتفاع سقف زیاد، مورد استفاده قرار می گیرند و در محوطه های خارجی ساختمان مورد استفاده قرار می گیرند. دوربین های دام نیز، اغلب در محیط های خارجی کاربرد دارند و اغلب بر روی سقف و کنج دیوار، داخل آسانسور و محیط های داخلی نصب می شوند.

دوربین های بولت، علاوه بر محیط های داخلی، می توانند به سهولت در محیط های خارجی نصب شوند.

  • از دیگر نکات حائز اهمیت در خرید دوربین مداربسته مناسب منزل، توجه به جنس بدنه دوربین است. اگر محیط نصب ما، خارجی است لازم است که از دوربین هایی با قابلیت استاندارد IP66 یا IP67 استفاده کنیم، تا مقاومت کافی و لازم را در مقابل عوامل خارجی چون: گرد و غبار، باران و برف و … داشته باشد.

انتخاب و خرید دوربین مداربسته مناسب منزل

  • با استفاده از قابلیت ها هوشمند که در چند سال اخیر در سیستم های نظارتی ایجاد شده اند، می توان جزئیات بیشتری از محیط را مورد نظارت قرار داد. این قابلیت ها شامل : ورود به محدوده مجازی ممنوع، عبور از خط مجازی ممنوع، تشخیص انسان از وسایل نقلیه و … می شود. بنابراین می توان با انتخاب دوربین هایی با قابلیت هوشمند ( IVSیا VCA)، تشخیص و شناسایی چهره، مانع از ورود سارقین به منزل شد. برای این منظور، می توان با استفاده از دستگاه و دوربین هایی با قابلیت خروجی هشدار، محیط را تجهیز کرد. این امکان فراهم می شود تا در صورت رخدادها این وقایع، هشدارهایی در قالب ارسال ایمیل، اعلاناتی بر روی نرم افزارهای انتقال تصویر و فعال شدن آژیر، صورت گیرد.
  • نکته حائز اهمیت دیگر در نصب دوربین مداربسته مناسب منزل، نحوه قرارگیری و اجرای چیدمان دوربین ها می باشد. چرا که می بایست محل های مورد نظر به درستی و به شرطی که حریم خصوصی افراد خدشه دار نشود، در میدان دید دوربین ها قرار گیرد.

از کجا می توان دوربین مداربسته مناسب منزل را خریداری کرد؟

همانطور که اشاره شد، معتبرترین شرکت برای خرید محصولات نظارت تصویری با اصالت، شرکتی است که محصولات خود را با خدمات گارانتی معتبر، ارائه می کند. شرکت فراگستر الکترونیک، بزرگ ترین و معتبرترین شرکت ارائه دهنده محصولات نظارت تصویری در ایران، است که با شبکه گسترده نمایندگی خود در سراسر کشور، امکان خرید دوربین مداربسته مناسب منزل، ادارات، محیط های تجاری، درمانی، آموزشی، نیروگاه ها، پالایشگاه ها و … را فراهم می سازد. جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص نمایندگان فراگستر، می توانید به وب سایت فراگستر الکترونیک مراجعه نمایید.

کلام آخر در خصوص خرید دوربین مداربسته مناسب منزل

همانطور که اشاره شد، نیاز است که در خرید دوربین مداربسته مناسب منزل، به گارانتی محصول، کیفیت، وضوح تصویر، بدنه مقاوم در مقابل عوامل محیطی و … توجه داشت.

کد خبر 600663

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.