یادگیری زبان کره ای بخاطر بی تی اس

چند سالی بود که محبوبیت کی پاپ اتفاقی به نظر می رسید، اما حالا که دنیا دیوانه ی BTS شده است، بالاخره می توانیم کی پاپ را یک پدیده ی جهانی بنامیم!

این گروه پسر کی پاپ ابزار بزرگی بود که با استفاده از آن کی پاپ پس از محبوبیت BTS در ایالات متحده به یک پدیده واقعاً جهانی تبدیل شد.

و این موضوع یکی از دلایلی است که زبان کره ای بیش از پیش در دنیا مخصوصاً برای سنین کودک و نوجوان مورد توجه قرار گیرد و به یادگیری این زبان روی آورند.

BTS چگونه به شهرت رسید؟

یکی از دلایل زیادی که باعث می شود BTS اینقدر محبوب شده باشد، پیامی است که در آهنگ های آنها وجود دارد. بسیاری آنها را نسبت به برخی دیگر از گروه‌های دیگر مرتبط‌تر می دانند، زیرا موسیقی آنها بیشتر درباره قلدری و سلامت روان است تا عشق.

همچنین این مجریان از تاکتیک های متفاوتی از گروه های مختلف استفاده کرده اند. هر یک از اعضای گروه به جای تکیه بر مرتبط ماندن با حضور مداوم در برنامه های تلویزیونی کره جنوبی، در رسانه های اجتماعی فعال بوده اند تا به مخاطبان خود در سراسر جهان دسترسی پیدا کنند.

این در نهایت جوایز و تقدیرهایی را برای آنها به ارمغان آورده است، از جمله اینکه چندین بار رتبه اول را در جدول ۱۰۰ تایی بیلبورد کسب کرده اند.

چرا باید زبان کره ای یاد بگیریم؟

چون روحیه ماجراجویی دارید. یادگیری زبان کره ای شما را به ۷۵ میلیون نفر در سراسر جهان متصل می کند. در اینجا، می توانید فرصتی بی نظیر برای شیرجه زدن در فرهنگ کره و کشف دنیای جدید داشته باشید.

زیرا می خواهید برای آینده خود آماده شوید. دانستن زبان دیگر و قدردانی از فرهنگ های دیگر – اینها مهارت هایی هستند که مادام العمر باقی می مانند. صرف نظر از اینکه علاقه شما به امور جهانی، فناوری، تجارت و یا صرفاً گسترش ذهن شما باشد، یادگیری زبان کره ای در دهکده های زبان، دانش و درک را برای شما به ارمغان می آورد که بارها و بارها از آنها استفاده خواهید کرد.

چون دوست داری تفریح کنی! فعالیت‌های اصیل کره‌ای همراه با کمپینگ های مورد علاقه مانند قایق ‌رانی، شنا و برشته کردن گل ختمی، تضمین می‌کنند که هر دقیقه از تجربه Sup sogŭi Hosu شما یک خاطره ارزشمند در حال ساخت خواهد بود.

حقایقی در مورد زبان کره ای

کره ای زبان رسمی جمهوری کره (کره جنوبی) و جمهوری دموکراتیک خلق کره (کره شمالی) است. جمعیت قابل توجهی از کره ای ها در برزیل، کانادا، چین، ژاپن، روسیه و اتحاد جماهیر شوروی سابق و همچنین ایالات متحده، کره ای را به عنوان زبان میراث خود به حساب می آورند و حدود ۷۵ میلیون نفر در سراسر جهان به زبان کره ای صحبت می کنند. کره ای به دلیل اقتصاد قدرتمند کره جنوبی، اهمیت ژئوپلیتیک و حضور رو به رشد در فرهنگ پاپ آسیایی، زبانی است که به طور فزاینده ای در صحنه جهانی اهمیت دارد.

گویش ها

اکثر مردم کره ای زبان از یکی از پنج گویش اصلی استفاده می‌کنند، اما زبان استاندارد بر اساس گفتار سئول در کره جنوبی است.

الفبا

هان گول، الفبای کره ای، از ۱۴ صامت و ۱۰ مصوت اصلی تشکیل شده است. قدمت آن به قرن ۱۵ برمی گردد و به طرز مبتکرانه ای برای یادگیری سریع و کارآمد طراحی شده است.

آیا یادگیری زبان کره ای سخت است؟

زبان کره ای دارای یک سری ویژگی های است که باعث سختی آن می شود. ترتیب کلمات در زبان کره ای مخصوصاً برای انگلیسی زبان ها و بعضی از زبان ها در کشورهای اروپایی، بسیار سخت است. فعل ها در انتهای جمله قرار می گیرند، حرف اضافه کاملاً جای دیگری قرار دارد و. که البته یادگیری ترتیبشان بسیار سخت است.

زبان کره ای قوانین پیچیده ای برای تلفظ دارد. بعضی از افراد عادت کرده اند که هر زمان یک تلفظ خاص داشته باشند و تلفظ های بدون قانون را انجام می دهند که در مراحل اولیه یادگیری فرد را عصبانی می کند.

زبان کره ای اتصال دهنده های مختلفی دارد و گاهی اوقات جملات با اتصال دهنده های زیاد بیش از حد طولانی می شوند. ذهن افراد به اندازه کافی عادت ندارد که در نیمه اول جمله از این اتصال دهنده ها استفاده کند، در حالی که ممکن است دوست کره ای شما بیش از ۵ جمله را با همین اتصالات بیان کند.

حتی اگر در واژگان و ساختار زبان کره ای تبحر هم داشته باشید، ممکن است که به طور مداوم به دلیل استفاده نکردن از سیستم زبانی احترام آمیز در زبان کره ای در بین افراد بومی این کشور خجالت زده شوید. این یک بخش جدایی ناپذیر از فرهنگ کره ای است و احتمال اینکه افراد از این زبان به طرز غلطی استفاده کنند، زیاد است.

کلاس آموزش زبان کره ای در موسسه زبان دهخدا

با توجه به استقبال افراد در سنین مختلف به یادگیری زبان کره ای، موسسه زبان دهخدا تصمیم به آموزش این زبان به صورت حرفه ای با یک برنامه ریزی مدون براساس کتاب های آموزش زبان کره ای بروز کرده است.

برای بالا بردن کیفیت آموزش از اساتید مجرب و نیتیولایک با سابقه تدریس مناسب زبان کره ای که آشنا به روش های نوین آموزشی می باشند بهره گرفته شده است.

کلاس آموزش زبان کره ای موسسه زبان دهخدا به صورت حضوری و آنلاین برگزار می شوند که کلاس های آنلاین در پلتفرم اختصاصی موسسه بوده و با امکاناتی که فراهم شده یک شبیه ساز مناسب از کلاس های حضوری می باشند

کد خبر 600659

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.