بررسی تخصصی خرید فالوور اینستاگرام

اگر به تازگی فعالیت خود را در اینستاگرام آغاز کرده باشید، مطمئنا درباره خرید فالوور شنیده‌اید.

خرید فالوور اگر به صورت درست و اصولی انجام شود، مزایای زیادی برای شما خواهد داشت. برای اینکه در اینستاگرام حضور داشته باشید، باید به فکر افزایش فالوورهای خود باشید. افزایش فالوور کار بسیار مهمی بوده و اکثر کسب و کارها بودجه زیادی را بابت آن کنار می‌گذارند. به همین خاطر ما در این نوشته سعی می‌کنیم به صورت کاملاً تخصصی بحث خرید فالوور اینستاگرام را بررسی کنیم تا بتوانید کسب و کار قدرتمندی در اینستاگرام راه اندازی کنید.

خرید فالوور اینستاگرام چه مزایا و چه معایبی دارد؟

خرید فالوور نیز مانند بسیاری از کارهای دیگر دارای مزایا و معایبی است. اگر فالووری که خریداری می‌کنید غیر واقعی و خارجی باشد، ربات‌های اینستاگرام خیلی سریع متوجه حضور آن‌ها در پیج شما می‌شوند و بر طبق الگوریتم‌های اینستاگرام، رشد پیج شما متوقف خواهد شد. چرا که اینستاگرام به فالوورهای فیک بسیار حساس است و اگر متوجه فیک بودن یک اکانت شود خیلی سریع آن را مسدود می‌کند.

اما در عوض اگر فالوور ایرانی و واقعی بخرید، رشد پیج شما چندین برابر می‌شود. زیرا این نوع از فالوورها بر خلاف فالوور فیک، فعال بوده و پست‌های شما را لایک می‌کنند و کامنت می‌گذارند؛ بنابراین اگر فالوور واقعی خریداری نمایید، می‌توانید از مزایای آن استفاده نمایید. برخی از این مزایا عبارتند از:

  1. فالوور ایرانی و واقعی اعتبار پیج را افزایش می‌دهد

بهتر است بدانید که یکی از اصلی‌ترین معیارهای کاربران برای دنبال کردن پیج‌ها، تعداد فالوورها است. فرض کنید که یک پیج فروش لپ‌تاپ ۵ کا فالوور و پیج دیگر ۳۰ کا فالوور دارد. به نظر شما کاربران کدام یک از این‌ها را دنبال خواهند کرد؟ به احتمال زیاد صفحه‌ای را دنبال می‌کنند که فالوور بیشتری دارد. البته دقت داشته باشید که لازم است هر دو پیج به طور منظم پست و استوری مناسب منتشر کنند. وگرنه بدون داشتن محتوای مناسب، تعداد فالوور اهمیت زیادی ندارد.

بنابراین اگر فالوور زیادی داشته باشید، ارزش پیج شما بالا می‌رود و کاربران با اعتماد بیشتری از شما خرید خواهند کرد.

بررسی تخصصی خرید فالوور اینستاگرام

  1. به راحتی وارد صفحه اکسپلور خواهید شد

وقتی وارد بخش اکسپلور اینستاگرام می‌شویم، پست‌های زیادی را مشاهده می‌کنیم. تا حالا با خود فکر کرده‌اید که اینستاگرام با چه اصولی این پست‌ها را به ما نشان می‌دهد؟

تعداد لایک، کامنت، شیر، سیو و فالوورها برای اینستاگرام بسیار مهم است. به این صورت که از روی اعداد این موارد تشخیص می‌دهد که یک پست چقدر نزد کاربران محبوب است. مطمئناً اگر یک پست جذاب باشد، تعداد بیشتری آن را لایک می‌کنند و نظرات خود را زیر آن می‌نویسند. وقتی اینستاگرام یک پست با این ویژگی‌ها را ببیند، آن را به صفحه اکسپلور می‌برد و در نتیجه تعداد بیشتری آن را مشاهده می‌کنند و فالوور زیادی از این طریق وارد پیج می‌شود.

با خرید فالوور ایرانی و فعال تعداد لایک و کامنت‌های شما بیشتر می‌شود و در نتیجه بعد از مدت کوتاهی پست‌های شما به اکسپلور می‌رود و فالوورتان به شدت افزایش پیدا می‌کند.

  1. درآمد شما چندین برابر خواهد شد

تعداد فالوور رابطه مستقیمی با فروش دارد. یعنی اگر فالوور بیشتری داشته باشید، افراد زیادی با محصول و خدمات شما آشنا می‌شوند و در نتیجه فروش شما نیز بیشتر خواهد شد.

در هنگام خرید فالوور به چه نکاتی توجه کنیم؟

اگر قصد خرید فالوور دارید باید دقت داشته باشید که به صورت یکجا تعداد بسیار بالایی خریداری نکنید. مثلاً اگر قصد دارید ۴۰ کا فالوور بخرید، آن را در یک بازه زمانی مثلاً ۲ ماهه به پیج اضافه کنید. ۲۰ الی ۳۰ پست تولید کنید و سپس بعد از انتشار هر پست، ۲۰۰۰ هزار فالوور برای پیج خریداری کنید. اینکار باعث می‌شود روند رشد پیج به صورت طبیعی اتفاق بیفتد و از طرف اینستاگرام مسدود نشوید.

فالوور واقعی و ایرانی را از کجا خریداری کنیم؟

زمانی که تصمیم به خرید فالوور می‌گیرید، مطمئناً قیمت و کیفیت آن برای شما بسیار مهم خواهد بود. آپ فالو برترین ارائه دهنده خدمات فالوور، لایک و کامنت اینستاگرام بوده و خدمات خود را با بهترین کیفیت و ارزان‌ترین قیمت عرضه می‌کند. همچنین فالوورهای ارائه شده توسط آپ فالو کاملاً واقعی بوده و ایرانی هستند.

کد خبر 600651

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.