مجلس باید در مقابل انحصارطلبی بایستد

رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی گفت: آزمون‌های سال ۹۹ و ۱۴۰۰ کانون وکلا طبق قراردادی که با سازمان سنجش بسته شده است، بر اساس تراز بود؛ چرا که سازمان سنجش راهی جز ملاک قرار دادن نمره تراز ندارد، از این‌رو باید فضای انحصاری شکسته شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، نصرالله پژمانفر در نشست علنی امروز _چهارشنبه دوم شهریورماه _ مجلس شورای اسلامی و در موافقت با طرح دوفوریتی استفساریه مواد (۳) ،(۴) و (۵) قانون تسهیل صدور مجوز کسب‌وکار اظهار کرد: این اقدام مجلس نان عده‌ای را آجر کرده است، مجلس شورای اسلامی امروز اصرار دارد انحصاری که موجب اذیت و فشار بر مردم است و فسادآور می‌شود، شکسته شود؛ چرا که انحصار ریشه بسیاری از فسادها در کشور است و به دلیل انحصارطلبی، حقوق مردم تضییع می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه تفسیر قانون برعهده مجلس است، افزود: از رئیس دادگستری گلایه دارم که در این موضوع ورود نمی‌کند، اگر او خود را پنهان می‌کند نشان می‌دهد بی‌طرف نیست.

رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی گفت: آزمون‌های سال ۹۹ و ۱۴۰۰ کانون وکلا طبق قراردادی که با سازمان سنجش بسته شده است، بر اساس تراز بود؛ چرا که سازمان سنجش راهی جز ملاک قرار دادن نمره تراز ندارد، از این رو باید فضای انحصاری شکسته شود.

کد خبر 599304

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.