تاکید قالیباف بر پاسخگویی به مطالبات کادر درمان

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: امروز ضروری است مسئولان امر علاوه بر بسیج تمام امکانات، برای شکست سیاست‌های تحریمی علیه ملت ایران، برآورده ساختن مطالبات صنفی پزشکان و دستیاران تخصصی را در دستور کار قرار دهند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمد باقر قالیباف امروز _سه شنبه یکم شهریورماه_ در نطق پیش از دستور خود در نشست علنی مجلس شورای اسلامی ضمن تبریک روز پزشک، اظهار کرد: پزشکان پرتلاش ایرانی و دغدغه مند شاغل در بخش‌های آموزشی و درمانی دولتی طی سال‌های اخیر به پشتوانه روحیه جهادی خود توانستند در دو آزمون مهم پیروز شوند.

وی با بیان اینکه نقش پزشکان ایرانی در خنثی کردن نقشه دشمنان که همان فروپاشی نظام سلامت بود تاریخ ساز و فراموش نشدنی است، افزود: نخستین جهاد پزشکان در مدیریت، جلوگیری از شیوع و مقابله با ویروس کرونا بود که در این آزمون ملی سربلند شدند و در آزمون دوم که غلبه بر تحریم‌های ظالمانه دشمنانی که با آگاهی و هدفمند، سلامت و جان ملت ایران را نشانه گرفته بودند و با تمام توان مانع از ورود تجهیزات پزشکی و دارویی به کشور شدند، موفق عمل کردند.

وی افزود: حفظ کیفیت آموزش پزشکی در کشور و رفع دغدغه‌های جمعی از پزشکان دلسوز این آب و خاک، باید به طور ویژه مد نظر وزارت بهداشت باشد لذا از خداوند متعال توفیقات روز افزون جامعه پزشکی را در ارائه خدمات باکیفیت و عادلانه به مردم عزیز ایران مسئلت می‌کنم.

قالیباف تصریح کرد: امروز ضروری است مسئولان امر علاوه بر بسیج تمام امکانات، برای شکست سیاست‌های تحریمی علیه ملت ایران، برآورده ساختن مطالبات صنفی پزشکان و دستیاران تخصصی را در دستور کار قرار دهند.

کد خبر 598857

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.