برگزاری «قصه‌های خوشبخت برای کودکان شهر»

مدیر خانه کودک سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان گفت: «قصه‌های خوشبخت برای کودکان شهر» ویژه دو منطقه هفت و ۹ شهر اصفهان، در دو نوبت صبح و عصر برنامه‌ریزی‌ شده است و در هر نوبت اجرای طرح، ۳۰ کودک به همراه والدینشان حضور خواهند داشت.

زهرا کاظمی‌اصفهانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: برنامه «قصه‌های خوشبخت برای کودکان شهر» با هدف تشویق کودکان به مطالعه و کتاب‌خوانی طراحی شده است و در چند نقطه شهر اصفهان اجرا می‌شود.

به گفته وی، در این طرح اجرا و قصه‌گویی‌های ویژه کودکان بالای چهار سال را حمزه خوشبخت، قصه‌گو و عضو شورای کتاب کودک بر عهده دارد.

مدیر خانه کودک سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان تصریح کرد: حمزه خوشبخت از فعالان حوزه کتاب کودک است که آموزش‌های وی با مشارکت خود کودکان انجام می‌شود. وی با فرهنگ‌های مختلف آشنایی دارد و سلیقه کودکان را به‌خوبی می‌شناسد.

وی با اشاره به اینکه والدین در کنار فرزندان خود در این کلاس‌ها شرکت می‌کنند تصریح کرد: در این طرح این موضوع که بچه‌ها چه کتابی بخوانند و چگونه کتاب بخوانند، دنبال می‌شود.

برگزاری «قصه‌های خوشبخت برای کودکان شهر»

کاظمی‌اصفهانی گفت: این قصه‌گویی‌ها در دو منطقه ۹ و هفت شهر اصفهان، در دو نوبت صبح و عصر برنامه‌ریزی شده است و در هر نوبت اجرای طرح، ۳۰ کودک به همراه والدینشان حضور خواهند داشت.

وی تصریح کرد: برنامه «قصه‌های خوشبخت برای کودکان شهر» طی سه روز ابتدایی شهریورماه در فرهنگسراهای شهید همت، فرشته، موعود، فروردین و مجتمع فرهنگی امام خمینی (ره) شهر اصفهان اجرا می‌شود و خانواده‌هایی که فرزندان گروه سنی چهار سال به بالا دارند می‌توانند از محتوای این برنامه استفاده کنند.

مدیر خانه کودک سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان ادامه داد: تبلیغ و معرفی این برنامه به‌زودی در شهر نصب و اطلاع‌رسانی عمومی خواهد شد.

کد خبر 598570

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.