جشنواره فیلم‌ کودک و نوجوانان، بخشی از شناسنامه‌ اصفهان است

یک کارگردان فیلم‌های کودک و نوجوانان گفت: جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان بخشی از هویت نصف جهان و شناسنامه‌ای برای این شهر است که با فرهنگ و تمدن این مرزوبوم پیوستگی دارد.

امید اجاقی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: از دیرزمان شناخت هر شهر یا کشور بستگی به رویدادها، اتفاق‌ها و جشنواره‌هایی داشته که در بطن آن برگزار شده است.

وی در مورد جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان اصفهان تصریح کرد: وقوع اتفاق‌های بزرگ، نشان از هویت و فرهنگ شهر اصفهان دارد که مردم، جامعه هدف برگزاری آن هستند و همین امر باعث ارتقای شناخت و آگاهی شهروندان سایر شهرها از آن می‌شود.

این کارگران حوزه کودک و نوجوان افزود: جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان بخشی از هویت نصف جهان و شناسنامه‌ای برای این شهر است که با به فرهنگ و تمدن این مرزوبوم پیوستگی دارد؛ هرچه رویدادها در این شهر بیشتر باشد، هویت شهروندان غنی‌تر شده و سبب معرفی فرهنگ آنان به دیگران می‌شود.

اجاقی با بیان اینکه مدیریت، برنامه‌ریزی قوی، حمایت هنرمندان و مردم هنردوست، می‌تواند راهگشای جشنواره فیلم کودک باشد، گفت: ۲۴ سال برگزاری جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان در شهر اصفهان نشان‌دهنده توانایی بالا مدیریت شهری است؛ اصفهان همیشه ثابت کرده که در فرهنگ و هنر حرفی برای گفتن دارد، استقبال گرم اصفهانی‌ها به مثابه این است که نوزادی را تا ۲۴ سالگی بزرگ کرده‌اند.

کد خبر 592782

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.