ضربه دوباره‌ای به پیکر زاینده‌رود نزنیم

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: تمام مردم ایران باید از آب شرب و سالم بهره‌مند شوند و این حق مسلمی است که از آن دفاع می‌کنیم، اما نباید مشکلات آبی زمینه را برای دست‌اندازی و تعرض به منابع آبی فراهم کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی صالحی امروز _یکشنبه سی‌ام مردادماه_ در نطق میان‌دستور پنجاه‌وسومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان، اظهار کرد: مراقب باشیم برخی حرکت‌های رسانه‌ای و سوءمدیریت‌ها در بعضی استان‌ها باعث نشود که با دست خودمان ضربه دوباره‌ای به پیکر زاینده‌رود بزنیم.

وی افزود: تمام مردم ایران باید از آب شرب و سالم بهره‌مند شوند و این حق مسلمی است که از آن دفاع می‌کنیم، اما مشکلات آبی ایجاد شده نباید زمینه را برای دست‌اندازی و تعرض به منابع آبی فراهم کند.

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: از تمام متولیان امر در حوزه ملی و استانی مطالبه می‌کنیم که با دقت‌نظر بیشتری بر موضوعات قانونی و مطالبات مردم در حوزه آب نظارت کنند.

وی با اشاره به بازدید شهردار و معاونان از شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان، گفت: طرح حمایت از اقدامات و خدمات دانش‌بنیان در شهرداری در حال پیگیری است، بنابراین امیدواریم همکاران با توجه به بندهایی که در طرح وجود دارد و مصوب شده است، گزارش سه ماهه‌ای را از پیشبرد اهداف تعیین شده در طرح دانش‌بنیان و بازدید انجام شده ارائه دهند.

کد خبر 598397

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.