برگزاری پویش «نذر کتاب» برای دانش‌آموزان نیازمند

مدیر کتابخانه میرداماد و تخصصی حقوق، از اجرای طرح پویش «نذر کتاب؛ بذر آگاهی» در این کتابخانه وابسته به سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امور و فعالیت‌های خیر و عام‌المنفعه علمی و آموزشی در جامعه رویکرد مؤثری است که در چند سال گذشته در اصفهان اجرا شده است و امسال نیز، از سوی بعضی از مجموعه‌های فرهنگی و نهادهای مرتبط دنبال می‌شود.

اقدام برای تهیه کتاب‌های کمک‌آموزشی برای فراگیران کنکوری و حتی دانش‌آموزان سایر مقاطع تحصیلی دوره‌های دبیرستان و هنرستان از جمله همین امور عام‌المنفعه و خداپسندانه است که می‌تواند نقش مؤثری در پیشرفت علمی دانش‌آموزان داشته باشد و بخشی از هزینه‌های خانوارهای دارای دانش‌آموز را کاهش دهد.

فهیمه جعفرپیشه در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: اجرای طرح پویش «نذر کتاب؛ بذر آگاهی» با هدف کمک و یاری دانش‌آموزان نیازمند به کتاب‌های کمک‌درسی اعلام شده تا افراد یا خانوارهایی که دیگر نیازی به کتاب‌های فرزندان خود ندارند، بتوانند آن‌ها را در اختیار دیگران قرار دهند.

به گفته وی، به‌زودی بنرهای تبلیغاتی طرح نذر کتاب؛ بذر آگاهی در سطح شهر نصب می‌شوند تا افرادی که می‌خواهند اقدام به این امر خیر کنند بتوانند کتاب‌هایشان را به این کتابخانه تحویل دهند.

برگزاری پویش «نذر کتاب» برای دانش‌آموزان نیازمند

مدیر کتابخانه میرداماد و تخصصی حقوق سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان گفت: کتاب‌های جمع‌آوری‌شده در این طرح علاوه بر شهرها و روستاهای داخل استان به برخی شهرستان‌ها در استان‌های هم‌جوار و مناطق محروم آن‌ها نیز ارسال می‌شوند تا به دست فراگیران برسند.

جعفرپیشه با بیان اینکه امروز شماری از دانش‌آموزان هستند که به این نوع کتاب‌ها نیاز دارند افزود: از افرادی که می‌توانند در این طرح مشارکت کنند می‌خواهیم کتاب‌های خود را به این کتابخانه واقع در خیابان نیکبخت جنب دادگستری اصفهان تحویل دهند.

وی ابراز امیدواری کرد: با اجرای این طرح گامی در مسیر دانش‌افزایی فراگیران و کمک به خانوارهای کم‌بضاعت از نظر مالی برداشته شود و دیگران نیز به مشارکت در این طرح تشویق شوند.

به گزارش ایمنا، متقاضیان شرکت در این پویش می‌توانند با شماره تلفن ۰۳۱۳۶۶۲۱۲۰۰ تماس بگیرند.

کد خبر 598385

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.