ثبات بیت‌کوین و افت قیمتی آلت‌کوین‌ها

بازار رمزارزها امروز نیز به روند نزولی خود ادامه داد با این تفاوت که بیت‌کوین تغییر چندان زیادی نداشت و در محدوده تعادلی خود باقی ماند، احتمال حرکت تا کانال از دست رفته در قالب ساختار پولبک برای این رمزارز وجود دارد و همچنان پیش‌بینی روند اصلاحی برای بازار داریم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، بازار رمزارزها امروز نیز به روند نزولی خود ادامه داد با این تفاوت که بیت‌کوین تغییر چندان زیادی نداشت و در محدوده تعادلی خود باقی ماند، البته براساس تحلیل تکنیکال، احتمال حرکت تا کانال از دست رفته در قالب ساختار پولبک برای این رمزارز وجود دارد و همچنان پیش‌بینی روند اصلاحی برای بازار داریم.

رمزارز اتریوم امروز با کاهش ۳.۷۱ درصدی به سطح یک هزار ۵۸۱ دلار رسید، رمزارز بایننس رشد اندکی را تجربه کرد، شاخص ترس و طمع امروز در محدوده ۲۷ واحد قرار گرفت که نسبت به روز گذشته دو واحد کاهش داشته و به معنای افزایش ترس است، ارزش بازار حوزه رمزارزها و دیفای به ترتیب به ۹۳۸ و ۴۶ میلیارد دلار رسید.

آخرین تحولات قیمتی رمزارزهای برتر بازار

بیت‌کوین (BTC): ۲۱ هزار و ۱۹۸ دلار

تغییرات: افت ۰.۰۵ درصدی

اتریوم (ETH): یک هزار ۵۸۱ دلار

تغییرات: افت ۳.۷۱ درصدی

بایننس‌کوین (BNB): ۲۸۸ دلار و ۳۸ سنت

تغییرات: رشد ۰.۴۱ درصدی

ریپل (XRP): ۰.۳۳۸ دلار

تغییرات: افت ۱.۱۰ درصدی

کاردانو (ADA): ۰.۴۴۹ دلار

تغییرات: افت ۲.۳۰ درصدی

سولانا (SOL): ۳۴ دلار و ۹۴ سنت

تغییرات: افت ۵.۱۲ درصدی

دوج‌کوین (DOGE): ۰.۰۶۹۳ دلار

تغییرات: افت ۶.۲۱ درصدی

پالیگان (polygon) ۰.۷۸۸ دلار

تغییرات: افت ۱.۳۰ درصدی

پولکادات (DOT): هفت دلار و ۲۴ سنت

تغییرات: افت ۲.۸۹ درصدی

ترون (TRON): ۰.۰۶۵۱ دلار

تغییرات: رشد ۰.۰۱ درصدی

اوالانچ (Avalanche): ۲۲ دلار و ۳۶ سنت

تغییرات: افت ۲.۳۵ درصدی

تحلیل تکنیکال بیت کوین

ثبات بیت‌کوین و افت قیمتی آلت‌کوین‌ها

حمایت: ۲۰ هزار دلار

مقاومت: ۲۴ هزار دلار، سقف کانال از دست رفته

پیش بینی: پولبک به کانال شکسته شده و تداوم روند اصلاحی تا سطوح پایین‌تر

(سیگنالی در خصوص خرید و فروش نیست.)

دامیننس

ثبات بیت‌کوین و افت قیمتی آلت‌کوین‌ها

(منظور از دامیننس یک ارز دیجیتال، درصد سهم ارزش دلاری آن ارز در مقایسه با ارزش دلاری کل ارزهای دیجیتال در دنیا است. یعنی یک ارز دیجیتال چه میزان از سهم بازار را به خود اختصاص داده است)

ارزش بازار رمزارزها در مقابل حوزه دیفای

ثبات بیت‌کوین و افت قیمتی آلت‌کوین‌ها

شاخص ترس و طمع

ثبات بیت‌کوین و افت قیمتی آلت‌کوین‌ها

اخبار بازار رمزارزها

یک تحلیلگر و استراتژیست سرشناس: نگاه من در بلندمدت به بیت کوین صعودی است

لین آلدن، تحلیلگر و استراتژیست سرمایه‌گذاری سرشناس، عقیده دارد که بیت کوین علیرغم سقوط بیش از ۶۰ درصدی نسبت اوج قیمت خود در یک سال گذشته، در بلندمدت روندی صعودی خواهد داشت.

وی در مصاحبه خود با السیو راستانی گفته که شبکه لایتنینگ، گسترش پذیرش بازار و دیگر شاخص‌های آن نسبت به نوسانات (کنونی) قیمت نشانه‌های مهم‌تری هستند.

به گزارش دیلی هودل، آلدن عقیده دارد که استیبل کوین‌ها در کشورهایی مانند آرژانتین که ارزش پول آنها در حال سقوط است نیز کارآمد خواهند بود امکان پس‌انداز میان‌مدت را برای مردم فراهم خواهند کرد.

تعداد دامنه‌های ثبت‌شده در اتریوم نیم سرویس از دو میلیون فراتر رفت

تعداد دامنه‌های ثبت‌شده در اتریوم نیم سرویس (ENS) به دو میلیون عدد رسیده است. تنها ۳.۵ ماه طول کشید تا این تعداد از یک میلیون به دو میلیون برسد. این در حالی است که پنج سال طول کشید تا تعداد دامنه‌های ثبت‌شده در اتریوم به یک میلیون برسد. تعداد آدرس‌های جدید ماه جولای (تیر) حدود ۳۷۹,۰۰۰ عدد بوده که نسبت به ۳۶۵,۰۰۰ عدد در ماه می (اردیبهشت) افزایش یافته و اوج جدیدی محسوب می‌شود.

درآمد صرافی اف‌تی‌ایکس در سال گذشته بیش از یک میلیارد دلار بوده است

درآمد صرافی ارز دیجیتال اف‌تی‌ایکس (FTX) در سال ۲۰۲۱ بیش از یک میلیارد دلار بوده است. این در حالی است که صرافی مذکور در سال ۲۰۲۰ تنها ۹۰ میلیون دلار درآمد داشته است. درآمد عملیاتی اف‌تی‌ایکس نیز در این مدت از ۱۴ میلیون دلار به ۲۷۲ میلیون دلار افزایش یافته است. به نظر می‌رسد که تجارت بین‌المللی اف‌تی‌ایکس عامل اصلی رشد آن بوده است. شایان ذکر است که صرافی مذکور در سه‌ماهه اول سال ۲۰۲۲ هم ۲۷۰ میلیون دلار درآمد داشته است.

دستگیری یک کارمند بیمارستان در روسیه به جرم استخراج ارز دیجیتال

گزارشات موجود نشان می‌دهد که یک متخصص روسی به‌طور غیرقانونی و با استفاده از تأسیسات و تجهیزات بخش کرونای یک بیمارستان دولتی در جنوب سیبری، به استخراج ارزهای دیجیتال مشغول بوده است. وی هم‌اکنون توسط مقامات دولتی دستگیر شده و ممکن است به دو سال حبس محکوم شود. این مرد در فوریه ۲۰۲۱ (بهمن ۹۹) شروع به استخراج ارزهای دیجیتال نامشخصی کرد و توانست ریگ‌های ماینینگ خود را به سرور بیمارستان متصل کند.

شرکت‌های برتر جهان شش میلیارد دلار در صنعت ارزهای دیجیتال و بلاک چین سرمایه‌گذاری کرده‌اند

پژوهش اخیر بلاک‌دیتا (Blockdata) نشان می‌دهد که حدود ۴۰ شرکت بزرگ در جهان در شرکت‌ها و پروژه‌های بلاکچین سرمایه‌گذاری کرده‌اند. نتایج این پژوهش حاکی از آن هستند که از سپتامبر ۲۰۲۱ (شهریور ۱۴۰۰) تا ژوئن ۲۰۲۲ (خرداد ۱۴۰۱)، این شرکت‌ها حدود شش میلیارد دلار در صنعت بلاک چین سرمایه‌گذاری کرده‌اند.

براساس این پژوهش، سامسونگ با سرمایه‌گذاری در ۱۳ شرکت مختلف حوزه بلاک چین به عنوان فعال‌ترین شرکت در میان شرکت‌های مورد پژوهش شناخته شده است و آلفابت، شرکت مادر گوگل نیز با ۱.۵ میلیارد دلار بیشترین مبلغ را در شرکت‌های بلاک چین سرمایه‌گذاری کرده است.

دو غول خرده‌فروشی حوزه فناوری در اوکراین پذیرش ارزهای دیجیتال را آغاز کردند

دو غول خرده‌فروشی حوزه فناوری در اوکراین پذیرش بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال را به عنوان روش پرداخت آغاز کرده‌اند. مشتریان اکنون می‌توانند محصولات مورد نیاز خود را از فروشگاه‌های آنلاین این خرده‌فروشی‌ها یا به صورت حضوری با پرداخت ارزهای دیجیتال خریداری کنند. پرداخت ارزهای دیجیتال در این دو شرکت از طریق پلتفرم ارائه‌دهنده خدمات پرداخت ارزهای دیجیتال وایت‌پی (WhitePay) فراهم شده است.

نهنگ‌ها در شبانه‌روز اخیر ۳۸۳ میلیارد توکن شیبا اینو خریداری کردند

پلتفرم ویل‌استاتس (WhaleStats) گزارش داده است که نهنگ‌های شبکه اتریوم در شبانه‌روز اخیر ۳۸۳.۷ میلیارد توکن شیبا اینو خریداری کرده‌اند. ارزش این مقدار توکن خریداری‌شده به ۵.۱ میلیون دلار می‌رسد. گفتنی است که در روزهای اخیر این نهنگ‌ها حدود ۳۳ میلیون دلار از توکن‌های شیبا اینو خود را به فروش رساندند که در پی این اقدام میزان دارایی شیبا اینو آن‌ها از ۱۹۱.۲ میلیون دلار به ۱۵۸.۵ میلیون دلار رسید.

نقشه بازار

ثبات بیت‌کوین و افت قیمتی آلت‌کوین‌ها

کد خبر 598302

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.