شاخص آلودگی هوای مناطق تهران امروز؛ ۲۸ مرداد

کیفیت هوای کلان‌شهر تهران امروز در ساعت منتهی به هفت صبح با قرار گرفتن روی شاخص ۱۰۹ در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی) ثبت شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، کیفیت هوا در کلان‌شهر تهران امروز _جمعه بیست‌وهشتم مردادماه_ در ساعت منتهی به هفت صبح با قرار گرفتن روی شاخص ۱۰۹ در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی) ثبت شده است.

دستگاه سنجش کیفیت هوا در ایستگاه‌های پارک رازی با شاخص ۱۵۳، سلامت با شاخص ۱۵۳، قائم با شاخص ۱۵۱، قرچک با شاخص ۱۵۲، منطقه ۱۵ با شاخص ۱۵۳، ورامین با شاخص ۱۵۱ در وضعیت ناسالم برای عموم (قرمز) قرار دارند.

دستگاه سنجش کیفیت هوا در ایستگاه‌های شهریار با شاخص ۴۵ و ملارد با شاخص ۴۶ در وضعیت هوای پاک (سبز) قرار دارند.

وضعیت ایستگاه‌های باغستان شهریار با شاخص ۱۰۴، باقرشهر با شاخص ۱۴۷، پاسداران با شاخص ۱۲۷، فرمانداری شهرری با شاخص ۱۲۸ در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی) قرار دارند.

دستگاه سنجش کیفیت هوا در ایستگاه‌های آتی ساز با شاخص ۵۴، اسلامشهر با شاخص ۶۰، امام خمینی با شاخص ۷۷، پاکدشت با شاخص ۸۱، پردیس با شاخص ۹۰، پیشوا با شاخص ۸۱، پارک شکوفه با شاخص ۸۷، چشمه با شاخص ۷۰، دانشگاه تهران با شاخص ۸۷، دانشگاه شهید بهشتی با شاخص ۶۹، رباط کریم با شاخص ۷۲، دماوند با شاخص ۵۵، ژئوفیزیک با شاخص ۶۷، علم و صنعت با شاخص ۱۰۰، قدس با شاخص ۵۳، لواسانات با شاخص ۵۹ در وضعیت قابل قبول (زرد) قرار دارد.

شاخص کیفی هوا از صفر تا ۵۰ هوای پاک، ۵۱ تا ۱۰۰ هوای قابل قبول، ۱۰۱ تا ۱۵۰ ناسالم برای گروه‌های حساس، ۱۵۱ تا ۲۰۰ ناسالم برای عموم، ۲۰۱ تا ۳۰۰ بسیار ناسالم و ۳۰۱ تا ۵۰۰ بسیار خطرناک است.

کد خبر 597519

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.