نسخه بین‌المللی پوکو M4 5G چه ویژگی‌هایی دارد؟

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که نسخه بین‌المللی پوکو M4 5G با دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی و مشخصات مشابه مدل اصلی معرفی شد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، پوکو M4 5G در ماه آوریل برای بازار هند معرفی شد؛ اکنون نیز زمان آن رسیده است که در دیگر بازارهای جهان نیز عرضه شود. پوکو نسخه جدید این گوشی را با اعمال تغییری بزرگ برای بازارهای بین‌المللی معرفی کرده است. در واقع وضوح دوربین جلو و دوربین اصلی این دستگاه در مقایسه با مدل هندی آن کاهش یافته است، اما دیگر مشخصات آن مانند تراشه و حافظه، ثابت باقی مانده است.

نسخه بین‌المللی پوکو M4 5G از نمایشگر ۶.۵۸ اینچی LCD با وضوح Full HD پلاس و نرخ نوسازی ۹۰ هرتز، تراشه Dimensity 700، رم چهار یا شش گیگابایتی و حافظه ذخیره‌سازی ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایتی بهره می‌برد. دیگر ویژگی‌های این محصول در مقایسه با مدل هندی آن بدون تغییر باقی مانده است که از جمله می‌توان به باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی و پشتیبانی از شارژ سریع ۱۸ وات اشاره کرد. البته آداپتور ارائه شده در جعبه این دستگاه می‌توان حداکثر تا ۲۲.۵ وات خروجی داشته باشد.

دوربین اصلی پوکو M4 5G جدید اکنون از ۵۰ به ۱۳ مگاپیکسل تغییر یافته است و در کنار آن شاهد دوربین تشخیص عمق دو مگاپیکسلی هستیم. دوربین سلفی این دستگاه نیز پنج مگاپیکسلی است که در بریدگی قطره‌ای بالای نمایشگر تعبیه شده است و از لنزی با گشودگی دیافراگم f/2.2 بهره می‌برد. در مقام مقایسه، مدل هندی آن به دوربین سلفی هشت مگاپیکسلی مجهز شده است.

نسخه بین‌المللی پوکو M4 5G به صورت پیش‌فرض با MIUI 13 مبتنی بر اندروید ۱۲ عرضه می‌شود و همان‌طور که از نام دستگاه مشخص است از 5G پشتیبانی می‌کند. این محصول در سه رنگ مشکی، آبی و زرد وارد بازار خواهد شد. هنوز جزئیاتی در مورد قیمت و تاریخ دقیق عرضه این گوشی اعلام نشده است و احتمالاً در هر کشور کمی متفاوت خواهد بود.

کد خبر 597059

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.