از ۲۱ معماری اصفهان آشنایی‌زدایی می‌شود

نمایشگاه‌گردان «آشنایی‌زدایی» گفت: در این نمایشگاه تلاش شده است ۲۱ معماری اصفهان از نگاه و نمای ناآشنا منعکس و از نگاه عادی و معمولی به آن‌ها خودداری شود.

سهراب پروازی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به برگزاری نمایشگاه «آشنایی‌زدایی» در نگارخانه دوران معاصر اظهار کرد: در این نمایشگاه عظمت معماری اصفهان از نگاه و روایت دیگری نشان داده شده است تا عادی‌نگاری به مقوله معماری اصفهان حذف شود.

وی که سابقه ۱۲ ساله در حوزه عکاسی دارد، افزود: این نمایشگاه با موضوعات مختلف برگزار و باهدف نگاه نو به معماری و تجلی آن برپا شده است.

نمایشگاه گردان «آشنایی‌زدایی» تصریح کرد: نمایشگاه «آشنایی‌زدایی» هفتمین نمایشگاه عکاسی است که تاکنون برگزار کرده‌ام که در این نمایشگاه ۲۱ فریم عکس با موضوع معماری اصفهان در معرض نمایش گذاشته شده که همه آن‌ها از سال ۹۲ تا ۹۷ عکاسی شده است.

از ۲۱ معماری اصفهان آشنایی‌زدایی می‌شود

بازدید از گالری‌ها و نمایشگاه‌ها در سبد تفریح خانوار قرار بگیرد

وی با بیان اینکه برای بار سوم در اصفهان نمایشگاه عکس برگزار کردم، ادامه داد: بیشترین استقبال‌کنندگان از نمایشگاه‌ها خواص هستند و هنوز این فرهنگ بین عامه مردم شکل نگرفته است که بازدید از گالری‌ها را به‌عنوان یک تفریح و سرگرمی در کنار پیاده‌روی‌، پارک، فروشگاه‌ها و کافی‌شاپ‌ها قرار دهند.

پروازی افزود: نمایشگاه از روز جمعه _بیست‌ویکم مردادماه_ آغاز شده و تا نهم شهریورماه از ساعت ۱۷ تا ۲۱ در گالری دوران معاصر واقع در چهارباغ بالا، حدفاصل کاخ سعادت‌آباد تا چهارراه نظر، بن‌بست ۱۳ پلاک پنج در نگارخانه دوران معاصر میزبان علاقه‌مندان است.

کد خبر 596934

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.