قیمت گوشی هوآوی + لیست جدیدترین انواع موبایل امروز (۲۰ مرداد)

قیمت انواع مدل‌های پرفروش گوشی‌های تلفن‌ همراه برند هوآوی از قبیل p8 مورد توجه کاربران فضای مجازی است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امروزه بازار تلفن‌های همراه مدل‌ها و برندهای گوناگونی را شامل می‌شود که یکی از محبوب‌ترین آن‌ها هوآوی است.

در ادامه لیست پرفروش‌ترین مدل‌های گوشی تلفن همراه برند هوآوی در بازه ۲۴ ساعت گذشته بازار ایران را به همراه قیمت حدودی آن مشاهده می‌کنید:

محبوب‌ترین گوشی هوآوی

گوشی موبایل هوآوی مدل P50 Pocket Premium Edition دو سیم کارت

برخی از شرکت‌های فعال در زمینه گوشی‌های هوشمند تا به امروز توانسته‌اند گوشی‌های هوشمند انعطاف‌پذیر یا همان تاشو را روانه بازار کنند. یکی از این شرکت‌های موفق، هوآوی است که P50 Pocket Premium Edition به عنوان یکی از جدیدترین گوشی خاص این شرکت با صفحه‌نمایشی تاشو معرفی شده است.

در نمای روبه‌رو این گوشی به صفحه‌نمایش ۶.۹ اینچی تاشو مجهز شده است و حتی در حالت تاشو هم هوآوی صفحه‌نمایش ثانویه با ابعاد ۱.۰۴ اینچی را برای این گوشی هوشمند در نظر گرفته است که امکان نمایش اعلان‌ها، زمان و تاریخ را دارد. صفحه‌نمایش اصلی این گوشی با ابعاد بزرگ‌تر از پنل اولد بهره برده است که البته توانایی ارائه نرخ به‌روزرسانی ۱۲۰ هرتز را هم دارد. صفحه‌نمایش ثانویه هم از نوع اولد است که توانایی ارائه نرخ به‌روزرسانی ۶۰ هرتز را دارد.

تنها تفاوت P50 Pocket Premium Edition به نسبت مدل استاندارد، میزان رم ۱۲ گیگابایت و حافظه داخلی ۵۱۲ گیگابایتی در نظر گرفته شده است. یک سنسور دوربین اصلی قدرتمند با رزولوشن ۴۰ مگاپیکسل از نوع عریض (wide) در کنار سنسور ۱۳ مگاپیکسل از نوع فوق عریض (ultrawide) و سنسور ۳۲ مگاپیکسل با گشودگی دریچه دیافراگم f/1.8، سنسورهای دوربین سه‌گانه این گوشی هوشمند خاص و جذاب را تشکیل می‌دهند. برای دوربین سلفی هم سنسور با رزولوشن ۱۰.۷ پیکسل از نوع عریض (wide) در نظر گرفته شده است. در بخش مشخصات سخت‌افزاری هوآوی P50 Pocket Premium Edition به یکی از قدرتمندترین پردازنده‌های شرکت کوالکام، یعنی اسنپ دراگون 888 4G مجهز شده است. حضور این پردازنده سبب شده تا هوآوی P50 Pocket Premium Edition توانایی ارائه عملکرد بسیار خوبی را در اجرای بازی‌های سنگین و به‌روز دنیا داشته باشد. باتری با میزان ظرفیت ۴۰۰۰ میلی‌آمپرساعت هم انتخاب مناسبی به‌نظر می‌رسد که به‌ازای هر بار شارژ صد درصدی، در شرایط استفاده معمولی، طول عمر مفید (زمان آماده به‌کار) بیشتر از یک روز و کمتر از دو روز را در اختیارتان قرار می‌دهد.

مشخصات گوشی موبایل هوآوی P50 Pocket Premium Edition دو سیم کارت

  • قیمت: چهار میلیون و ۸۹۹ هزار تومان
  • رم: ۱۲ گیگابایت
  • فناوری صفحه نمایش: Foldable OLED
  • اندازه: ۶.۴۳ اینچ
  • شبکه‌های ارتباطی :2G.3G.4G
  • حافظه داخلی: ۵۱۲ گیگابایت
  • نسخه سیستم‌عامل: Android11

گوشی موبایل هوآوی مدل Y5p DRA-LX9 دو سیم کارت

هوآوی Y5p یکی از گوشی‌های هوشمند میان‌رده این برند چینی است که در کنار بهره‌بردن از مشخصات فنی مناسب و قابل قبول، قیمت مقرون به‌صرفه‌ای هم دارد. در نمای روبه‌رو این گوشی به صفحه‌نمایش ۵.۴۵ اینچ با رزولوشن ۷۲۰×۱۴۰۰ پیکسل از نوع IPS LCD مجهز شده است. صفحه‌نمایشی که در هر اینچ توانایی نمایش ۲۹۵ پیکسل را دارد. هوآوی از طراحی کلاسیک برای صفحه‌نمایش استفاده کرده است و خبری از بریدگی نیست و همین امر سبب شده تا ۷۳.۸ درصد از نمای روبه‌رو را صفحه‌نمایش به خودش اختصاص دهد.

در قسمت پشتی تنها یک سنسور دوربین اصلی با رزولوشن هشت مگاپیکسل و گشودگی دریچه دیافراگم f/2.0 در نظر گرفته شده است. برای دوربین سلفی هم از یک سنسور با رزولوشن پنج مگاپیکسل استفاده شده است. دوربین سلفی و دوربین اصلی این گوشی هوشمند میان‌رده، توانایی ضبط ویدئو با حداکثر کیفیت 1080p و سرعت ۳۰ فریم در ثانیه را دارند. در بخش مشخصات سخت‌افزاری هوآوی Y5p به پردازنده میان‌رده هلیو P22 شرکت مدیاتک (Mediatek MT6762R Helio P22) مجهز شده است. با توجه به بهره بردن از چنین پردازنده‌ای باید گفت که هوآوی Y5p به‌خوبی از پس فعالیت‌های روزمره و البته بازی‌های نه‌چندان سنگین برمی‌آید. در بخش باتری هم این گوشی میان‌رده به باتری با میزان ظرفیت ۳۰۲۰ میلی‌آمپرساعت مجهز شده است.

مشخصات گوشی موبایل هوآوی Y5p DRA-LX9 دو سیم کارت

  • قیمت: دو میلیون و ۱۳۹ هزار تومان
  • رم: دو گیگابایت
  • فناوری صفحه نمایش: IPS
  • اندازه: ۵.۴۵ اینچ
  • شبکه‌های ارتباطی: 2G.3G.4G
  • حافظه داخلی: ۳۲ گیگابایت
  • نسخه سیستم‌عامل: Android 10

دانلود لیست قیمت هوآوی (فایل گرافیکی در اندازه اصلی)

کد خبر 595409

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.