مهم‌ترین اخبار حوادث امروز ایمنا؛ ۱۹ مردادماه

مهم‌ترین اخبار حوادث امروز ایمنا نظیر کشف ۲۹۰ بسته تریاک در یک معده، سقوط هواپیمای فوق‌سبک در فارس، اسارت مرد افغان در شکنجه گاه پاکستان، قتل وکیل جوان مقابل چشمان فرزندش، رهایی گروگان ۲۵ ساله از چنگال آدم‌ربایان و کشف مواد مخدر در فرودگاه حضرت امام خمینی (ره) را در زیر بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهم‌ترین اخبار حوادث امروز _چهارشنبه نوزدهم مردادماه_ به شرح ذیل است:

درپی رصد و اطلاع از حمل و جابه‌جایی مواد مخدر توسط فردی به هویت معلوم از قاچاقچیان حرفه‌ای، موضوع در دستور کار عوامل انتظامی پلیس راه آهن شمال غرب قرار گرفت.

بیشتر بخوانید

مدیر روابط عمومی اورژانس اصفهان از سوختگی ۶۰ درصدی یک نفر درپی انفجار منزل مسکونی در بهارستان، خبر داد.

بیشتر بخوانید

مدیر مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان فارس گفت: در حادثه سقوط یک فروند هواپیمای آموزشی فوق‌سبک در اطراف سد درودزن شهرستان مرودشت، دو نفر از سرنشینان مصدوم شدند.

بیشتر بخوانید

زن جوان وقتی در دادسرای جنایی تهران مقابل قاضی حمیدرضا رستمی، بازپرس شعبه یازدهم قرار گرفت، گفت: من در افغانستان معلم بودم و به همراه شوهر و فرزندانم در شهر مزارشریف زندگی می‌کردیم. شوهرم افسر ارتش بود اما بعد از ورود طالبان گفت که بهتر است افغانستان را ترک کنیم. او پیشنهاد کرد که قاچاقی به ایران بیاییم و من هم قبول کردم.

بیشتر بخوانید

سه عضو یک خانواده در ملایر قربانی گازگرفتگی در چاه شدند.

بیشتر بخوانید

چند ساعت پس از قتل وکیل جوان در شاهرود با شلیک گلوله، مأموران پلیس فردی را به اتهام دست داشتن در این جنایت دستگیر کردند.

بیشتر بخوانید

جانشین رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری سه زن جیب‌بر که در مساجد از زن‌ها سرقت می‌کردند، خبر داد.

بیشتر بخوانید

فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا از جان باختن دو جوان بر اثر غرق شدن در استخر کشاورزی، خبر داد.

بیشتر بخوانید

دوازدهم مردادماه سال جاری درپی گزارش یک فقره آدم‌ربایی در یکی از محلات شهرستان سراوان بلافاصله تیمی مجرب از مأموران پلیس آگاهی استان و شهرستان وارد عمل شدند.

بیشتر بخوانید

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان: از ابتدای سال تاکنون ۱۸ نفر بر اثر غرق شدگی در استخرهای ذخیره آب کشاورزی جان باخته‌اند.

بیشتر بخوانید

فرمانده پلیس فرودگاه‌های پلیس پیشگیری فراجا از کشف بیش از شش کیلو و گرم هروئین از دو تبعه خارجی خبر داد.

بیشتر بخوانید

کد خبر 595401

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.