۱۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۴
دستگیری سارقان زن در مساجد

جانشین رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری سه زن جیب‌بر که در مساجد از زن‌ها سرقت می‌کردند، خبر داد.

به گزارش ایمنا، سرهنگ محمدقاسم طرهانی اظهار کرد: درپی افزایش سرقت اشیای قیمتی و اموال شهروندان در مساجد محله کهریزک تهران، رسیدگی به موضوع و دستگیری سارق یا سارقان را تیمی از مأموران کلانتری ۱۷۱ مصطفی خمینی برعهده گرفتند و تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند.

وی با بیان اینکه مأموران با تحقیقات و پیجویی‌های انتظامی مشخصات متهمان که سه زن بودند را شناسایی کردند، افزود: در تحقیقات صورت گرفته مشخص شد سه زن با حضور در مساجد و ایجاد درگیری‌های صوری با یکدیگر، از جیب زنان اموال باارزش سرقت کرده و متواری می‌شوند.

جانشین رئیس پلیس پیشگیری تهران با شناسایی محل‌هایی که متهمان تردد می‌کردند، تصریح کرد: مأموران کلانتری کهریزک در اقدامی پیش‌بینی شده متهمان را در یکی از مساجد محله کهریزک حین اجرای نقشه خود با همان روش دستگیر و به کلانتری انتقال دادند.

وی ادامه داد: متهمان ۲۳ تا ۴۲ ساله که خود را اتباع کشورهای همسایه معرفی کردند در تحقیقات اولیه به ۱۰ فقره سرقت و جیب‌بری از خانم‌ها در مساجد اعتراف و تعدادی از مال‌باختگان شناسایی شدند.

سرهنگ طرهانی با بیان اینکه تحقیقات بیشتر برای کشف جرایم احتمالی متهمان و شناسایی مال باختگان ادامه دارد، خاطرنشان کرد: این سه زن جیب‌بر پس از تکمیل تحقیقات پلیسی به مرجع قضائی معرفی شدند.

منبع: رکنا

کد خبر 595272

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.