مهم‌ترین اخبار حوادث امروز ایمنا؛ ۱۸ مردادماه

مهم‌ترین اخبار حوادث امروز ایمنا نظیر قتل یک جوان به دست زن و مرد آشنا، پایان وحشت‌آفرینی مرد مسلح در اینستاگرام، مرگ تلخ کودک چهار ساله با نیش عقرب، دستگیری زن کلاه‌بردار در اصفهان و شکستن بینی نیروی اورژانس توسط همراهان بیمار را در زیر بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهم‌ترین اخبار حوادث امروز _سه‌شنبه هجدهم مردادماه_ به شرح ذیل است:

در پی اعلام یک فقره قتل در روستاهای تابعه بخش روئیدر شهرستان خمیر بلافاصله کاراگاهان زبده آگاهی این شهرستان در محل حاضر شدند.

بیشتر بخوانید

رئیس پلیس فتا استان کرمانشاه از شناسایی فردی خبر داد که در فضای مجازی با انتشار تصاویری از سلاح گرم اقدام به قدرت‌نمایی می‌کرد.

بیشتر بخوانید

رئیس پلیس فتا تهران بزرگ از دستگیری فردی که با طراحی درگاه جعلی فروش اقساطی لوازم خانگی اقدام به کلاهبرداری از کاربران فضای مجازی کرده بود، خبر داد.

بیشتر بخوانید

معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر گفت: تعداد جانباختگان سیل‌های اخیر کشور به ۹۳ نفر افزایش یافت.

بیشتر بخوانید

بنا به گزارش بهورز منطقه، بیمار سامان غفوری کودک چهار ساله در روستای سید صالح رود تلخ شهرستان بهمئی در ساعت ۲۱:۴۲ مورد گزش عقرب قرار گرفته و ساعت ۲۲:۱۰ دقیقه به مرکز جامع سلامت ممبی که در فاصله ۱۸ کیلومتری این روستا قرار دارد انتقال یافته است.

بیشتر بخوانید

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از دستگیری زنی که با ارائه رسیدساز جعلی به فروشندگان اجناس از آنان کلاه‌برداری می‌کرد، خبر داد.

بیشتر بخوانید

فرماندار فیروزکوه با اشاره به پایش دقیق و بررسی‌های تخصصی درخصوص تعداد افراد حاضر در حادثه سیلاب این شهرستان گفت: عدد قطعی جانباختگان سیل فیروزکوه ۱۵ نفر است.

بیشتر بخوانید

یک منبع کارگری در شهرستان چوار استان ایلام با تأیید خبر درگذشت دو کارگر جوان، اظهار کرد: کارگران یاد شده با نام‌های «محمد منصوری» و «علی‌محمد کریمی» از اهالی روستای آبزا و شهر چوار بودند که به علت مشکلات خانوادگی و اقتصادی جان خود را از دست دادند.

بیشتر بخوانید

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان گفت: انفجار در یک منزل مسکونی موجب مصدوم‌شدن یک مرد ۴۸ ساله و دو زن ۴۷ و ۱۹ ساله شد.

بیشتر بخوانید

ساعت ۰۳:۱۰ بامداد روز گذشته گزارشی مبنی بر تصادف در محور سرپل ذهاب به کرند غرب به اورژانس ۱۱۵ اعلام شد و همکاران پایگاه فوریت‌های پزشکی کرند غرب و سرپل ذهاب به محل اعزام و مصدومین حادثه ترافیکی را به بیمارستان شهدای سرپل‌ذهاب منتقل کردند اما یکی از مصدومین نیاز به خدمات تخصصی‌تر و اعزام به شهرستان کرمانشاه را داشته است.

بیشتر بخوانید

کد خبر 595095

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.