کشته‌های سیل فیروزکوه ۱۵ نفر شد/مفقودشده‌ای در سیلاب فیروزکوه نداریم

فرماندار فیروزکوه با اشاره به پایش دقیق و بررسی‌های تخصصی درخصوص تعداد افراد حاضر در حادثه سیلاب این شهرستان گفت: عدد قطعی جانباختگان سیل فیروزکوه ۱۵ نفر است.

به گزارش ایمنا، محمد حیدری‌منش درخصوص آخرین وضعیت مناطق سیل‌زده فیروزکوه، اظهار کرد: با توجه به سیلاب اخیر که پنجشنبه گذشته رخ داد، ۱۵ تن از همشهریان عزیز فیروزکوهی در این شهرستان جان خود را از دست دادند.

وی با بیان اینکه در اثر سیلاب به باغات و منازل مردم در این شهرستان آسیب زیادی وارد شده است، افزود: در این خصوص ستاد مدیریت بحران شهرستان تشکیل شد.

حیدری‌منش تصریح کرد: در روزهای اخیر تلاش ما در کنار امدادرسانی و کمک به بازگشایی مسیر و حل مشکلات سیل‌زدگان در حوزه زیرساختی راه‌ها و وصل شدن آب و برق و گاز معطوف به شناسایی پیکرهای جان باختگان بود که طی روز گذشته آخرین پیکر جان‌باختگان که در این سیلاب مفقود شده بود پیدا شد و هیچ مفقودی در این شهرستان نداریم.

وی افزود: برخی به دنبال این شائبه هستند که تعداد بیشتری در سیلاب فیروزکوه فوت کرده‌اند و مفقود شده‌اند؛ در پاسخ به این شائبه باید بگوییم که تمام خودروهای حاضر در منطقه به لحاظ پلاک و ورودی و خروجی تلفن‌های همراه، پایش شده‌اند و پرسش از خانواده‌ها صورت گرفته است و عدد قطعی جان‌باختگان سیلاب فیروزکوه ۱۵ نفر است.

منبع: ایسنا

کد خبر 594867

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.