برگزاری ۶ کارگاه آموزشی با محوریت فرهنگ سلامت در شهریورماه

رئیس اداره توسعه فرهنگ سلامت شهرداری اصفهان از برگزاری شش کارگاه آموزشی درزمینهٔ فرهنگ سلامت در شهریورماه خبر داد.

به گزارش ایمنا و به نقل از اداره ارتباطات رسانه‌ای شهرداری اصفهان، هاجر ابراهیمی، اظهار کرد: به‌منظور افزایش تعداد مخاطبان کارگاه‌های آموزشی حوزه سلامت و ایجاد فرصت برای افرادی که امکان استفاده از ظرفیت فضای مجازی و شرکت در دوره‌های آنلاین این مرکز را ندارند، شش کارگاه آموزشی با محوریت ارتقای کیفیت سلامت شهروندان به‌صورت حضوری و با تدریس مربیان و متخصصان مربوطه تدارک دیده‌شده است.

وی افزود: ازجمله این کارگاه‌ها آموزش پیشگیری از بیماری‌های شایع زنان است که هفتم شهریورماه برگزار می‌شود. بهداشت فردی و عمومی عنوان کارگاه دیگری است که نهم شهریورماه میزبان علاقه‌مندان است.

رئیس اداره توسعه فرهنگ سلامت شهرداری اصفهان از برگزاری کارگاه آموزش تغذیه سالم در چهاردهم شهریور خبر داد و گفت: کارگاه سلامت سالمندان شانزدهم شهریور، کارگاه رشد و تکامل کودکان بیست و یکم شهریور و کارگاه خطرسنجی بیماری‌ها (دیابت) روز بیست وسوم شهریورماه میزبان علاقه‌مندان خواهد بود.

وی بابیان اینکه همه این کارگاه‌های آموزشی از ساعت ۱۰ الی ۱۱:۳۰ برگزار می‌شوند، گفت: هزینه ثبت‌نام در این دوره‌ها بسیار کم و مناسب همه اقشار است.

رئیس اداره توسعه فرهنگ سلامت شهرداری اصفهان افزود: علاقه‌مندان برای ثبت‌نام در این دوره‌ها می‌توانند از بیستم تا سی‌ام مردادماه به اداره توسعه فرهنگ سلامت شهرداری اصفهان واقع در خیابان جی، خیابان دکتر علی شریعتی، روبروی پارک شریعتی، طبقه فوقانی سینما بهمن مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۳۵۲۱۱۹۹۰ تا ۵ تماس بگیرند.

کد خبر 595036

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.