آغاز عملیات هرس درختان معابر زرند/احداث بوستان محلی قرنی

شهردار زرند با اشاره به پروژه احداث بوستان محلی قرنی به مساحت ۲۶۰۰ مترمربع، گفت: عملیات عمرانی این پارک رو به اتمام بوده و در حال حاضر ساماندهی قسمت‌های گل‌کاری‌ و لوله‌گذاری انتظار پارک در حال انجام است.

علی ضیاءالدینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه احداث بوستان زمینه مناسبی برای تفریح و سرگرمی شهروندان ساکن محلات است، اظهار کرد: بوستان‌های محلی تأثیر مستقیمی بر تعامل روانی و ارتقا کیفیت زندگی شهروندان دارند.

وی با بیان اینکه بوستان‌های محلی اجزای کلیدی توسعه پایدار شهری است، افزود: ایجاد بوستان‌های محله‌ای با امکانات مناسب باعث کاهش تردد شهروندان در مسیرهای مختلف برای استفاده از سایر پارک‌ها است.

شهردار زرند با اشاره به پروژه در حال اجرای احداث بوستان محلی قرنی با مساحت ۲۶۰۰ مترمربع، خاطرنشان کرد: پروژه عمرانی این پارک رو به اتمام، و در حال حاضر ساماندهی قسمت‌های گل کاری‌، و لوله گذاری انتظار پارک در حال انجام است.

آغاز عملیات هرس و پاجوش‌زنی درختان معابر اصلی و فرعی شهر

ضیاءالدینی با بیان اینکه عملیات هرس درختان و قطع پاجوش، تنه جوش درختان سطح شهر با هدف پیراستگی درختان به همت نیروهای سازمان سیما و منظر شهری زرند در حال انجام است، تصریح کرد: حفظ و نگهداری از انبوه درختان شهری یکی از اولویت‌های مهم واحد فضای سبز شهرداری زرند برای زیباسازی چهره شهر است.

وی با اشاره به پاکسازی و جمع‌آوری علف‌های هرز و گلکاری‌های سطح شهر، گفت: عملیات حذف علف‌های هرز فضای سبز سطح شهر در نقاط مختلف سطح شهر در حال انجام است.

شهردار زرند ادامه داد: شهرداری در راستای خدمات‌رسانی به شهروندان و سلامت فضای سبز و زیباسازی محیطی، عملیات حذف علف‌های هرز در فضاهای سبز در بلوارهای طالقانی، میدان سجادیه، چهارراه صاحب‌الزمان و سایر فضاهای شهری در حال انجام است.

کد خبر 592963

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.