برگزاری پنجمین دوره جشنواره ملی «خندستان» در اصفهان

بعد از چند سال وقفه در برگزاری جشنواره تئاتر کمدی اصفهان با توجه به شرایط متأثر از کرونا، پنجمین دوره جشنواره تخصصی خندستان در حوزه کمدی و انواع آن در سطح ملی برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پس از چند سال وقفه در برگزاری جشنواره تئاتر کمدی اصفهان با توجه به شرایط متأثر از کرونا و با هدف اعتلای دوباره تئاتر کمدی و رشد و تعالی کیفی آثار پنجمین دوره جشنواره تخصصی خندستان و انواع آن در بخش اصلی و جنبی به‌زودی و در سطح ملی برگزار خواهد شد.

جشنواره ملی تئاتر کمدی خندستان در بخش اجرای صحنه‌ای و بیرونی از عموم هنرمندان اصفهان و سراسر کشور که در سطوح حرفه‌ای در جریان کمدی تئاتر کشور فعالیت دارند دعوت به شرکت و حضور در این رویداد می‌کند.

عموم علاقه‌مندان تا پانزدهم مهرماه ١۴٠١ برای شرکت در این جشنواره فرصت دارند و این تاریخ تمدید نخواهد شد. همچنین اختتامیه این جشنواره و معرفی برگزیدگان آن در آذرماه ١۴٠١ برگزار خواهد شد.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت آیین‌نامه فراخوان می‌توانند به سایت www.khandestan-isf.ir یا صفحه اینستاگرام تالار هنر یا خندستان به آدرس talarhonar_isfahan ،khandestan-isf مراجعه کنند.

لازم به ذکر است فراخوان این جشنواره به‌زودی منتشر خواهد شد.

کد خبر 592795

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.