امروز آخرین مهلت ثبت‌نام در طرح ملی قرآنی اُسوه

مهلت ثبت‌نام و ارسال آثار در طرح ملی قرآنی «اُسوه» امروز به پایان می‌رسد.

به گزارش ایمنا، طرح «آموزشی تربیتی قاریان و حافظان ممتاز نوجوان و جوان قرآن کریم (اُسوه)» از برنامه‌های جامعه فرهنگی قرآنی عصر است که با همکاری شورای عالی قرآن از سال ۱۳۹۳ آغاز به کار کرده است. این طرح به منظور تربیت قاریان متخلق به اخلاق قرآنی، باسواد و ممتاز در فن تلاوت، به همت «شورای عالی قرآن» و جامعه فرهنگی-قرآنی عصر پس از بررسی‌های کارشناسی آغاز شده است.

زمان ثبت‌نام و ارسال آثار در این طرح تا امروز دهم مردادماه است و این زمان به دلیل فاصله کم زمانی تا آغاز هفدهمین دوره طرح آموزشی-تربیتی اُسوه که به‌صورت حضوری برگزار خواهد شد، تمدید نمی‌شود.

همه قاریان و حافظان کل پسر ۹ تا ۱۲ سال از سراسر کشور، مشروط به این که در تلاوت و حفظ کل قرآن به درجه قابل قبولی از تسلط رسیده باشند می‌توانند در عضوگیری جدید طرح اُسوه شرکت کنند و در صورت قبولی در آزمون تلاوت و آزمون مصاحبه، به عضویت آزمایشی این طرح نخبگانی درآیند.

علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به سایت طرح اُسوه به نشانی https://www.osveh.valasr.net نسبت به مطالعه شرایط و ثبت‌نام اقدام کنند.

از مهم‌ترین اهداف طرح اُسوه که در یک برنامه هشت‌‎ساله دنبال می‌شود، تربیت قاریان، حافظان و مبلغان قرآنی در تراز انقلاب اسلامی است که از حیث فنی و شخصیتی سرآمد و در عرصه ملی و بین‌المللی جریان‌ساز باشند.

محمدتقی میرزاجانی رئیس طرح ملی اسوه نیز پیش‌تر از ثبت‌نام و عضوگیری جدید طرح اُسوه برای همه قاریان و حافظان کل پسر ۹ تا ۱۲ سال از سراسر کشور تا پایان دهم مردادماه خبر داده بود.

امروز آخرین مهلت ثبت‌نام در طرح ملی قرآنی اُسوه

کد خبر 592775

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.