‌خرید لوازم یدکی اورجینال ام وی ام ۱۱۰ در یدک مارکت

ام وی ام ۱۱۰ از ماشین‌های جمع و جور شهری است که به عنوان رقیبی برای پراید وارد کشورمان شد. این خودرو از سال ۲۰۰۳ تولید شده است و با توجه به قیمت کم و ابعاد کوچک، بین مخاطبان ماشین‌های تک سرنشین محبوبیت بالایی دارد.

درست است که ام وی ام در رده خودروهای ارزان قیمت بازار قرار دارد اما با توجه به روند تصاعدی ارز در کشورمان، بیش از هر زمان نگهداری درست از خودرو که سرمایه فرد محسوب می‌شود اهمیت یافته است. اما قیمت لوازم یدکی این ماشین چگونه است؟ برای خرید قطعات و لوازم یدکی اورجینال ام وی ام ۱۱۰ به کدام فروشگاه‌ها مراجعه کنیم؟ یکی از فروشگاه‌های بزرگ عرضه محصولات و لوازم یدکی خودرو ام وی ام فروشگاه یدک مارکت است که تمام قطعات اورجینال ام وی ام را به خریداران عرضه می‌کند. در این مطلب درباره خودرو ام وی ام ۱۱۰، روش درست نگهداری آن و آشنایی با لوازم یدکی آن می‌پردازیم.

آشنایی با خودرو ام وی ام ۱۱۰

ام وی ام ۱۱۰ یا همان چری QQ3 از خودروهای کوچک و ترافیک گریز شهری است که بین جوانان ایرانی از محبوبیت خوبی برخوردار است. این ماشین کپی جدیدی برای دوو ماتیز محسوب می‌شود که امکانات بیشتری نسبت به دوو و پرایدهای هم‌رده خود دارد. این خودرو در دو مدل ام وی ام ۱۱۰ ۳ سیلندر و ام وی ام ۱۱۰ ۴ سیلندر در بازار ایران قابل خریداری است. مدل ۳ سیلندر این خودرو دارای جعبه دنده دستی و قدرت ۵۲ اسب بخار است. حال آنکه مدل ۴ سیلندر این خودرو در دو حالت جعبه دنده دستی و اتوماتیک عرضه می‌گردد و پیشرانه ۶۸ اسب بخاری دارد. مصرف سوخت بسیار پایین، قیمت ارزان، لوازم یدکی ارزان و در دسترس و جادار بودن نسبت به پراید از مزایای این خودرو است. حال آنکه نقص‌هایی هم بر این خودرو کوچک وارد است؛ از جمله کیفیت پایین بدنه، موتور ضعیف و ایمنی پایین سرنشینان در جاده.

خرید لوازم یدکی ام وی ام ۱۱۰

از آنجایی که ام وی ام ۱۱۰ خودرویی چینی است، لوازم یدکی چینی این خودرو لوازم خوب و با کیفیتی هستند. اما قبل از آن باید از اعتبار فروشگاه، قیمت منصفانه و نیازتان به نوع خاص لوازم یدکی ام وی ام ۱۱۰ توجه کنید. یکی از این فروشگاه‌های مخصوص لوازم یدکی با متخصصین با تجربه فروشگاه یدک مارکت می‌باشد که در آن می‌توانید به راحتی به لوازم انواع مدل‌های ام وی ام ۱۱۰ دسترسی پیدا کنید. توجه داشته باشید که داشتن دانشی اجمالی درباره قطعات خودرو و کنجکاوی درباره آن می‌تواند از هزینه‌های گزاف جلوگیری کند. هم‌چنین از وظایف راننده خودرو این است که نسبت به لوازم مدت‌دار خودرو و زمان تعویض آن‌ها آگاهی داشته باشد. اما این تجربیات نیز به هیچ وجه جای نظر کارشناسان امر را نمی‌گیرد. پس قبل از تعویض لوازم یدکی ام وی ام ۱۱۰ حتماً با مکانیک متخصص مشورت کنید و در هنگام انتخاب محصول مورد نظر با توجه به وجود مدل‌های مختلف ام وی ام ۱۱۰ از تطبیق قطعه یدکی با ماشینتان اطمینان حاصل نمایید.

‌خرید لوازم یدکی اورجینال ام وی ام ۱۱۰ در یدک مارکت

فروش انواع قطعات یدکی ام وی ام ۱۱۰ در یدک مارکت

با مراجعه به وبسایت یدک مارکت لیست کامل لوازم و قطعات یدکی ام وی ام ۱۱۰ را مشاهده کنید. از لوازم جلوبندی ام وی ام ۱۱۰ تا قطعات کوچک و لاستیک‌ها. از جمله لوازم یدکی خودرو ام وی ام ۱۱۰ عبارتند از:

  • چراغ جلو ام وی ام ۱۱۰ اصلی new
  • طبق ام وی ام ۱۱۰ اصلی
  • بلبرینگ چرخ عقب ام وی ام ۱۱۰ اصلی
  • رینگ موتور سایز ۵۰ ام وی ام ۱۱۰ اصلی
  • شلگیر عقب ام وی ام ۱۱۰ اصلی
  • سوییچ یدک ام وی ام ۱۱۰ اصلی
  • کاسه نمد عقب دیفرانسیل ام وی ام ۱۱۰ اصلی

این لیست بلند بالا برای انواع سه سیلندر و چهار سیلندر ام وی ام ۱۱۰ ادامه دارد. اکثر قطعات این سه مدل با هم یکسان‌اند اما با توجه به اختلاف میزان پیشرانه موتور و همین‌طور تفاوت جعبه دنده، حتماً در هنگام خرید قطعات مربوط به این قسمت‌های ام وی ام ۱۱۰ به مدل ماشینتان و هم‌خوانی قطعه با آن توجه کنید.

لوازم یدکی ام وی ام ۱۱۰ تنها یکی از انواع دسته بندی‌های موجود در سایت یدک مارکت می‌باشد. سایر خودروهای چینی همچون برلیانس H330، چانگان CS35، اچ سی کراس، جک S3 و مدل‌های لیفان مانند لوازم یدکی لیفان ۵۲۰ و بسیاری از برندهای دیگر نیز تحت پوشش یدک مارکت می‌باشند.

انتخاب یک فروشگاه مطمئن برای تامین قطعات ام وی ام ۱۱۰

هر چقدر هم که با ماشینمان و لوازم یدکی آن آشنا باشیم، باز هم امکان اشتباه در تشخیص، می‌تواند جان سرنشینان خودرو را تهدید کند. از این رو باید حتماً لوازم یدکی خودرو با نظر کارشناس و در صورت لزوم تعویض گردند. برخی قطعات خودرو در صورت اورجینال بودن، عمری هستند و نیاز به تعویض به جز در موارد تصادفات ندارند. اما برخی قطعات، مانند دیسک ترمز یا لوازمی مانند روغن، نیاز به تعویض در مدتی مشخص دارند. فروشگاه‌های متعددی برای تامین قطعات خودرو ام وی ام ۱۱۰ در کشورمان وجود دارد که یکی از بهترین این فروشگاه‌ها یدک مارکت است. امکان خرید حضوری در تهران و خرید آنلاین با سریع‌ترین ارسال در سراسر کشور از این فروشگاه وجود دارد. قیمت لوازم یدکی ام وی ام ۱۱۰ و ام وی ام ۱۱۰ s اسپورت در این فروشگاه به دلیل اعمال تخفیف‌های همیشگی، منصفانه و زیر قیمت بازار است. با توجه به کیفیت قطعات در یدک مارکت، ارزش‌گذاری آن‌ها در پایین‌ترین قیمت ممکن انجام شده است. اما ویژگی‌های یک فروشگاه خوب و مطمئن را با هم مرور کنیم:

  • مجوز و پروانه کسب یا نماد اعتماد الکترونیک
  • ویژگی‌ها و امکانات سایت
  • امکان برقراری ارتباط با فروشنده قطعات
  • ساختار و چارچوب مناسب فروشگاه

در هنگام خرید به اصالت کالا توجه کنید

در بخش معرفی قطعات و لوازم یدکی ام وی ام ۱۱۰ به تکرار کلمه " اصلی" دقت کنید. امروزه و با پیشرفت خبررسانی و زیاد شدن شرکت‌های کوچک و بزرگ ارائه خدمات خودرو، بیش از هر زمانی توجه به اصالت کالا در بین مالکان خودرو اهمیت پیدا کرده است. کالای نامرغوب علاوه بر اینکه خودش درست کار نمی‌کند و با خرابی زود، هزینه‌های بیشتری بر دوشتان می‌گذارد، باعث عملکرد ضعیف قطعات دیگر نیز می‌شود. بنابراین خرید یک قطعه اصل، در درازمدت، باعث هزینه کمتر و صرفه‌جویی می‌شود. از سوی دیگر، مهم‌ترین مسئله درباره استفاده از خودرو ایمنی آن است. ماشین ام وی ام ۱۱۰ به عنوان ماشینی که به دلیل جثه کوچکش، ایمنی بالایی ندارد، بیش از هر خودرو دیگری به قطعات اصیل و کارآمد احتیاج دارد.

یدک مارکت با توجه به ضمانتی که به مشتریان خود می‌دهد، فقط نسبت به فروش قطعات و لوازم یدکی ام وی ام ۱۱۰ اصل اقدام می‌کند. اگر قطعه‌ای خراب یا غیر اورجینال از یدک مارکت به دست مشتری برسد، حتماً وجه مشتری بازگشت داده شده و اصالت کالا مورد بررسی قرار می‌گیرد تا کالای اصل جایگزین آن شود.

‌خرید لوازم یدکی اورجینال ام وی ام ۱۱۰ در یدک مارکت

مزایای خرید از فروشگاه یدک مارکت

در پایان به بخشی از مزیت‌های خرید لوازم یدکی ام وی ام و دیگر خودروهای چینی، خودروهای ایران خودرو و سایپا و … از فروشگاه بزرگ یدک مارکت می‌پردازیم.

امکان خرید حضوری و آنلاین

در تهران می‌توانید با مراجعه به فروشگاه یدک مارکت به صورت حضوری خرید خود را انجام دهید. اما وبسایت یدک مارکت با طراحی بسیار ساده و کاربردی، امکان خریدی آسان از درگاه‌های مطمئن بانکی را فراهم آورده.

قیمت به روز و با تخفیف

قیمت کالاها در یدک مارکت با توجه به ضمانت اصالت آن‌ها منصفانه و به صورت رقابتی نسبت به بازار تعیین شده‌اند. سایت یدک مارکت بنا به مناسبات مختلف همیشه امکان خرید با تخفیف‌های خوبی برای خریداران آنلاین فراهم می‌کند.

ارسال سریع قطعات

لوازم یدکی را در تهران در کمتر از دو ساعت، در استان تهران در یک روز و در هر نقطه از کشور عزیزمان در زمانی کمتر از سه روز تحویل بگیرید. توجه داشته باشید که یدک مارکت بازگشت وجه مشتری را در صورت وجود هر مشکلی بر قطعه مورد نظر ضمانت می‌کند.

ارسال رایگان به سراسر کشور

در سایت یدک مارکت می‌توانید با ایجاد سبد خرید، خریدهای خود را دسته‌بندی کنید و برای خریدهای آینده برنامه‌ریزی کنید. سفارشات بالای ۳ میلیون تومان شامل ارسال رایگان به سراسر کشور می‌شوند.

کد خبر 592167

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.