گزارش آماری نمایش‌های تماشاخانه‌ ایرانشهر اعلام شد

آمار فروش و تعداد تماشاگران نمایش‌هایی که تیرماه ۱۴۰۱ در سالن‌های مجموعه‌ تماشاخانه‌ ایرانشهر روی صحنه رفتند، اعلام شد.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل تماشاخانه ایرانشهر، آمار فروش و تعداد تماشاگران نمایش‌های «عنوان موقت: براش»، «پلاس پلاس به توان ۲»، «تلفات» و «پناه‌کاه» که تیر ماه سال جاری در سالن‌های سمندریان و ناظرزاده کرمانی روی صحنه رفتند به تفکیک اجراها مشخص شد.

نمایش «عنوان موقت: براش» به کارگردانی نرگس هاشم‌پور که از روز سوم تیرماه در سالن حمید سمندریان با ظرفیت ۱۵۰ تماشاگر و قیمت بلیت ۱۰۰ هزار تومان روی صحنه رفت با ۲۵ اجرا تا تاریخ سوم مردا ماه و با میزبانی از ۱۶۵۹ تماشاگر، فروشی معادل ۱۰۵ میلیون و ۷۴۰ هزار تومان داشته است.

نمایش «پلاس پلاس به توان ۲» به کارگردانی مشترک نیما شعبان‌نژاد و سعید دشتی که از روز دوازدهم تیرماه در سالن حمید سمندریان با قیمت بلیت ۱۰۰ و ۱۳۰ هزار تومان روی صحنه رفت با ۳۵ اجرا تا تاریخ هفتم مردادماه توانست با میزبانی از ۵۳۳۰ تماشاگر به فروش ۵۸۵ میلیون و ۹۵۰ هزار تومان دست پیدا کند.

نمایش «پناه‌کاه» به کارگردانی فرید قادرپناه که از روز دوم تیرماه در سالن ناظرزاده کرمانی با ظرفیت ۲۱۲ تماشاگر و قیمت بلیت ۱۲۰ هزار تومان به صحنه رفت با ۲۶ اجرا تا تاریخ سوم مردادماه با میزبانی از ۱۹۹۲ تماشاگر، فروشی معادل ۱۸۲ میلیون و ۵۴۴ هزار تومان داشته است.

اجراهای نمایش «پناه‌کاه» تا تاریخ چهاردهم مردادماه به مدت ۱۰ اجرا تمدید شده است.

نمایش «تلفات» به کارگردانی علی‌رضا معروفی که از روز دوم تیرماه در سالن ناظرزاده کرمانی با قیمت بلیت ۱۰۰ هزار تومان روی صحنه رفت با ۲۵ اجرا تا تاریخ سوم مردادماه توانست با میزبانی از ۱۱۷۱ تماشاگر به فروشی معادل ۸۳ میلیون و ۷۶۰ هزار تومان دست پیدا کند.

کد خبر 592068

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.