شاخص آلودگی هوای مناطق تهران امروز؛ ۹ مرداد

کیفیت هوا در کلان‌شهر تهران امروز در ساعت منتهی به ۹ صبح با قرار گرفتن روی شاخص ۹۴ در وضعیت هوای قابل قبول (زرد) ثبت شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، کیفیت هوا در کلان‌شهر تهران امروز _ یکشنبه نهم مردادماه_ در ساعت منتهی به ۹ صبح با قرار گرفتن روی شاخص ۹۴ در وضعیت هوای قابل قبول (زرد) ثبت شده است.

دستگاه سنجش کیفیت هوا در ایستگاه آتی‌ساز با شاخص ۴۸، پیشوا با شاخص ۴۳، فرمانداری شهرری با شاخص ۳۶، ملارد با شاخص ۴۹ در وضعیت سبز قرار دارد.

ایستگاه پارک شکوفه با شاخص ۱۷۰، در وضعیت ناسالم برای عموم (قرمز) قرار دارد.

دستگاه سنجش کیفیت هوا در ایستگاه‌های اسلامشهر با شاخص ۷۴، امام خمینی با شاخص ۵۸، باقرشهر با شاخص ۹۰، پارک رازی با شاخص ۸۳، پاکدشت با شاخص ۹۹، پردیس با شاخص ۶۶، چشمه با شاخص ۷۰، دانشگاه تهران با شاخص ۷۰، دانشگاه شهید بهشتی با شاخص ۵۸، دماوند با شاخص ۹۰، رباط کریم با شاخص ۷۶، ژئوفیزیک با شاخص ۷۵، شهریار با شاخص ۷۰، علم و صنعت با شاخص ۹۲، قائم با شاخص ۹۴، لواسانات با شاخص ۶۵، ورامین با شاخص ۶۲ در وضعیت سالم (زرد) قرار دارد.

دستگاه سنجش کیفیت هوا در ایستگاه‌های باغستان شهریار با شاخص ۱۱۲، سلامت با شاخص ۱۲۲، قرچک با شاخص ۱۴۹، منطقه ۱۵ با شاخص ۱۰۷ در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی) قرار دارد.

شاخص کیفی هوا از صفر تا ۵۰ هوای پاک، ۵۱ تا ۱۰۰ هوای سالم، ۱۰۱ تا ۱۵۰ ناسالم برای گروه‌های حساس، ۱۵۱ تا ۲۰۰ ناسالم برای عموم، ۲۰۱ تا ۳۰۰ بسیار ناسالم و ۳۰۱ تا ۵۰۰ بسیار خطرناک است.

کد خبر 592005

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.