قهرمانان ورزشی، سرمایه‌های ارزشمند و عامل تغییر در جامعه هستند

فرماندار شهرستان لنجان گفت: در دورانی که نسل جوان کشور نیازمند الگو است، جوانان قهرمان و ورزشکاری چون علیرضا معینی می‌توانند الگویی برای آحاد مردم به‌خصوص نسل جدید باشند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حمیدرضا محمدی‌فشارکی در دیدار با علیرضا معینی قهرمان وزنه‌برداری آسیا، اظهار کرد: شهرستان لنجان، شهرستانی قهرمان‌پرور در رشته‌های مختلف بوده که روز به روز در حال پیشرفت است و در آوردگاه‌های مختلف با غیرت، همت و اراده قوی پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران را به اهتزاز درمی‌آورند.

وی قهرمانان و مدال‌آوران شهرستان لنجان را سرمایه‌های ارزنده دانست و افزود: تعداد قابل توجهی از ورزشکاران شهرستان لنجان در رشته‌ها و رده‌های مختلف سنی در تیم ملی حضور دارند و مقام کسب می‌کنند و این افتخارآفرینی‌ها وظیفه مسئولان را بیش از پیش سنگین می‌کند.

فرماندار شهرستان لنجان تصریح کرد: همان‌گونه که مقام معظم رهبری فرمودند ورزش قهرمانی، مظهر اعتماد به نفس ملی و گسترش نشاط ملی است. به دنبال کسب نشان طلا توسط "علیرضا معینی" وزنه‌بردار ملی‌پوش ایران در مسابقات آسیایی شاهد بودیم ایران اسلامی غرق در شادی و سرور شد و این مسئله به خوبی کارکردهای پرداختن به ورزش‌های قهرمانی را به نمایش گذاشت.

وی با تحسین علیرضا معینی برای اهدای مدال طلای خود به شهدای هشت سال دفاع مقدس، ادامه داد: در دورانی که نسل جوان کشور نیازمند الگو است، جوانان قهرمان ورزشکاری چون علیرضا معینی می‌توانند الگویی برای آحاد مردم به‌خصوص نسل جدید باشند.

وی با بیان اینکه پرداختن به ورزش نوعی سرمایه‌گذاری است، تصریح کرد: هیئت‌های وزنه‌برداری، تکواندو و کشتی در شهرستان لنجان مشغول فعالیت هستند که از پرمدال‌ترین رشته‌ها محسوب می‌شوند و می‌توان با سرمایه‌گذاری در این رشته‌ها به مقام‌های بیشتر آسیایی، جهانی و المپیکی توسط ورزشکاران شهرستان دست پیدا کرد و امیدواریم با همت جهادی شاهد تحقق این مهم باشیم.

کد خبر 591354

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.