اجرای نظام پیشنهادات شهرداری سمنان

معاون توسعه مدیریت و منابع شهرداری سمنان از تلاش برای ارتقای فرهنگ کار میان کارکنان شهرداری با اجرای نظام پیشنهادات خبر داد.

قاسم ملکدار در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با بیان اینکه نیروی انسانی یکی از مهم‌ترین عواملی است که از طریق مشارکت نقش بسیار مهمی در ارتقای فرهنگ کار ایفا می‌کند، اظهار کرد: نگاه ویژه ما به مدیریت مشارکتی، تلاش برای بالا بردن انگیزه کاری و ارتقای فرهنگ کار میان کارکنان شهرداری است و یقیناً اجرای نظام پیشنهادات، می‌تواند بهترین ابزار باشد.

وی با اشاره به دستور کار قرار گرفتن طراحی سامانه نظام پیشنهادات شهرداری سمنان، افزود: اجرای مدیریت مشارکتی نظام پیشنهادات و ایجاد اتاق فکر شهرداری، گامی مهم در ارتقای فرهنگ کار در این مجموعه است.

معاون توسعه مدیریت و منابع شهرداری سمنان خاطرنشان کرد: با اجرای این سامانه، بهبود ارتباطات میان مدیریت، کارکنان، شهروندان و ارباب‌رجوع را شاهد خواهیم بود و حاصل این تعامل، افزایش رضایت کارکنان و شهروندان، ارتقای حس همکاری و بهره‌گیری از توانایی‌های کارکنان شهرداری است.

ملکدار تصریح کرد: از آنجا که ماهیت و مدیریت کار شهرداری بسیار متنوع است، ضرورت دارد شهروندان نیز در اداره شهر مشارکت بیشتری داشته باشند و اجرای نظام پیشنهادات بهترین راهکار است.

کد خبر 590779

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.