شاخص آلودگی هوای مناطق تهران امروز ۳ مرداد

کیفیت هوا در کلان‌شهر تهران امروز در ساعت منتهی به ۱۰ صبح با قرار گرفتن روی شاخص ۱۵۳ در وضعیت هوای ناسالم برای عموم (قرمز) ثبت شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، کیفیت هوا در کلان‌شهر تهران امروز _دوشنبه سوم مردادماه_ در ساعت منتهی به ۱۰ صبح با قرار گرفتن روی شاخص ۱۵۳ در وضعیت هوای ناسالم برای عموم (قرمز) ثبت شده است.

دستگاه سنجش کیفیت هوا در ایستگاه شهریار با شاخص ۲۳ در وضعیت پاک (سبز) قرار دارد.

دستگاه سنجش کیفیت هوا در ایستگاه‌های پاسداران با شاخص ۱۶۳، پردیس با شاخص ۱۵۴، پارک شکوفه با شاخص ۱۷۸، ژئوفیزیک با شاخص ۱۷۱ در وضعیت ناسالم برای عموم (قرمز) قرار دارد.

دستگاه سنجش کیفیت هوا در ایستگاه‌های اسلام‌شهر با شاخص ۸۸، امام خمینی با شاخص ۸۳، باغستان شهریار با شاخص ۸۸، پارک رازی با شاخص ۹۴، پیشوا با شاخص ۹۶، چشمه با شاخص ۵۸، رباط کریم با شاخص ۹۸، سلامت با شاخص ۷۹، فرمانداری شهرری با شاخص ۹۳، قرچک با شاخص ۹۵، لواسانات با شاخص ۸۸، ملارد با شاخص ۷۷، ورامین با شاخص ۷۳ در وضعیت سالم (زرد) قرار دارد.

ایستگاه‌های آتی‌ساز با شاخص ۱۱۴، باقرشهر با شاخص ۱۳۰، پاکدشت با شاخص ۱۰۸، دانشگاه تهران با شاخص ۱۳۲، دماوند با شاخص ۱۰۷، قائم با شاخص ۱۰۲ و منطقه ۱۵ با شاخص ۱۱۴ در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی) قرار دارد.

شاخص کیفی هوا از صفر تا ۵۰ هوای پاک، ۵۱ تا ۱۰۰ هوای سالم، ۱۰۱ تا ۱۵۰ ناسالم برای گروه‌های حساس، ۱۵۱ تا ۲۰۰ ناسالم برای عموم، ۲۰۱ تا ۳۰۰ بسیار ناسالم و ۳۰۱ تا ۵۰۰ بسیار خطرناک است.

کد خبر 590697

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.