اجرای مسابقه دومینوی «من غدیری‌ام» در کاشان

خانه فرهنگ جوان سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان با هدف فرهنگ‌سازی به منظور جایگزینی بازی‌های خلاقانه به جای استفاده از فضای مجازی، اقدام به برگزاری یک دوره مسابقه دومینو به مناسبت عید غدیر کرد.

محمدحسین واحدزاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در مسابقه دومینوی «من غدیری‌ام» که با تاکید بر ضرورت توجه به خانواده‌محوری در برنامه‌های اجتماعی و فرهنگی انجام شد، ۱۵ تیم پنج‌نفره به‌صورت خانوادگی با یکدیگر به رقابت پرداختند.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان، افزود: در این رقابت شاد و مهیج که با همکاری مدیریت ورزش و تفریحات سالم سازمان فرهنگی، اجتماعی شهرداری کاشان به منظور ایجاد بستر لازم برای ورود افراد خانواده به فعالیت‌های ورزشی، تفریحی و فکری برگزار شد، حضور خانواده‌ها جلوه خاصی به این برنامه داده بود.

به گفته وی، در پایان رقابت دومینو که از رشته‌های زیر پوشش فدراسیون ورزش‌های همگانی است، بعد از چینش سازه‌های دومینو با طرح «من غدیری‌ام» تیم‌های صاعقه، بهاران و تیم همیاری به‌عنوان برگزیده معرفی شدند و جوایزی به رسم یادبود به آن‌ها اهدا شد.

واحدزاده تصریح کرد: هدف از انجام مسابقه دومینوی «من‌غدیری‌ام» ارتقای اعتقادات دینی و مذهبی کودکان و نوجوانان، ایجاد شور و نشاط اجتماعی در بین افراد خانواده و ترویج حس رقابت برای یک هدف مشترک بود.

کد خبر 590502

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.