مردم باید داعیه‌دار مراسم‌ و آئین‌های مذهبی باشند

شهردار اصفهان با بیان اینکه تصمیم شهرداری مبنی بر کاهش تصدی‌گری در امر برگزاری مراسم و جشن‌های مذهبی و دینی و حمایت از ستادهای مردمی برای تحقق این موضوع در سطح شهر صحیح است، گفت: اعتقاد راسخ داریم در مراسم‌ و آئین‌های مذهبی، مردم باید داعیه‌دار باشند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی قاسم‌زاده امروز _دوشنبه بیست‌و هفتم تیرماه_ در حاشیه بازدید از ستاد مردمی اطعام بزرگ غدیر ضمن عرض خدا قوت به جوانانی که در این عرصه فعالیت می‌کنند، اظهار کرد: وسعت شوق و شعف افرادی که در توزیع و پخت اطعام غدیر خم فعالیت می‌کنند، ستودنی است.

وی ادامه داد: بدون شک هرکسی که عشق حضرت علی (ع) و شیعیان را در دل دارد و این‌گونه برای پذیرایی و اطعام آن‌ها فعالیت می‌کند، برای ظهور حضرت مهدی (عج) نیز آماده است.

شهردار اصفهان تصریح کرد: همه ما مدیون آل علی (ع) و خاندان پاک و مطهر آنها هستیم و هر آنچه داریم از لطف ائمه معصومین است، لذا امیدواریم بتوانیم حق لطف آن‌ها را از طریق محبت به ائمه اطهار ادا کنیم.

وی با بیان اینکه وفاداری به سیره و مسیر ائمه اطهار و آمادگی برای ظهور حضرت بقیه‌الله الاعظم (عج) خواسته خدا و رسول‌الله از مسلمانان و شیعیان علی (ع) است، گفت: با توجه به حضور پرشور جوانان در مراسم اطعام غدیر، به این نتیجه رسیدیم که تصمیم شهرداری مبنی بر کاهش تصدی‌گری در امر برگزاری جشن‌ها و مراسم مذهبی و دینی و حمایت از ستادهای مردمی برای تحقق این موضوع در سطح شهر صحیح است.

قاسم‌زاده اضافه کرد: شهرداری وظیفه دارد مشکلی پیش پای دیگران ایجاد نکند و سپس در صورت توان به ستادهای مردمی کمک کند و مسیر را برای ظهور و بروز ستادهای مردمی در عرصه‌های مختلف هموار کند؛ در واقع اعتقاد راسخ داریم که در مراسم و آئین‌های این‌چنینی مردم باید داعیه‌دار باشند.

به گزارش ایمنا، بالغ‌بر ۲۰۰ هزار پرس غذا، توسط ستاد مردمی اطعام غدیر برای عید سعید غدیر خم امسال تهیه شده است که در این فرایند بیش از دو هزار نفر از جوانان و عاشقان حضرت علی (ع) در امر توزیع و بسته‌بندی غذا فعال بودند.

کد خبر 589024

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.