شاخص آلودگی هوای مناطق تهران امروز اول مردادماه

کیفیت هوا در کلان‌شهر تهران امروز _شنبه یکم مردادماه_ در ساعت منتهی به ۱۱ صبح با قرارگرفتن روی شاخص ۱۱۴ در وضعیت هوای ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی) ثبت شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، کیفیت هوا در کلان‌شهر تهران امروز _شنبه یکم مردادماه_ در ساعت منتهی به ۱۱ صبح با قرار گرفتن روی شاخص ۱۱۴ در وضعیت هوای ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی) ثبت شده است.

ایستگاه‌های باقرشهر با شاخص ۱۸۱، پاکدشت با شاخص ۱۶۳، پیشوا با شاخص ۱۵۲، پارک شکوفه با شاخص ۱۷۴، و منطقه ۱۵ با شاخص ۱۵۵ در وضعیت ناسالم برای عموم (قرمز) قرار دارند.

ایستگاه‌های دماوند با شاخص ۱۸، رباط کریم با شاخص ۴۹ و قدس با شاخص ۱۷ در وضعیت پاک (سبز) قرار دارند.

دستگاه سنجش کیفیت هوا در ایستگاه‌های آتی‌ساز با شاخص ۶۴، پردیس با شاخص ۹۷، چشمه با شاخص ۵۵، دانشگاه تهران با شاخص ۹۹، دانشگاه شهید بهشتی با شاخص ۸۶، ژئوفیزیک با شاخص ۹۵، شهریار با شاخص ۶۰، لواسانات با شاخص ۶۵ در وضعیت سالم (زرد) قرار دارند.

ایستگاه‌های اسلام‌شهر با شاخص ۱۱۵، باغستان شهریار با شاخص ۱۱۴، امام خمینی با شاخص ۱۰۴، پارک رازی با شاخص ۱۳۷، پاسداران با شاخص ۱۱۹، سلامت با شاخص ۱۰۶، فرمانداری شهرری با شاخص ۱۱۲، قائم با شاخص ۱۳۷، قرچک با شاخص ۱۱۴، ملارد با شاخص ۱۲۴، ورامین با شاخص ۱۰۷ در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی) قرار دارند.

شاخص کیفی هوا از صفر تا ۵۰ هوای پاک، ۵۱ تا ۱۰۰ هوای سالم، ۱۰۱ تا ۱۵۰ ناسالم برای گروه‌های حساس، ۱۵۱ تا ۲۰۰ ناسالم برای عموم، ۲۰۱ تا ۳۰۰ بسیار ناسالم و ۳۰۱ تا ۵۰۰ بسیار خطرناک است.

کد خبر 590159

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.