راه‌اندازی سامانه اینترنتی ۱۳۷ شهرداری سبزوار

مدیر اداره فناوری اطلاعات شهرداری سبزوار گفت: سامانه اینترنتی ۱۳۷ به منظور ثبت شکایات، پیشنهادات و دریافت ایده‌های مطلوب در حوزه خدمات شهری و توسعه شهری راه‌اندازی شد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری سبزوار، حسین دارینی اظهار کرد: سامانه اینترنتی ۱۳۷ به منظور ثبت شکایات، پیشنهادات و دریافت ایده‌های مطلوب در حوزه خدمات شهری و توسعه شهری راه‌اندازی شد.

وی افزود: سامانه ۱۳۷ یکی از راه‌های آسان و سریع برای برقراری ارتباط شهروندان با شهرداری است تا بتوانند درخواست‌ها، نظرات، پیشنهادات و شکایات خود را در تمام حوزه‌های خدماتی شهرداری به مدیریت شهری اعلام کنند.

مدیر اداره فناوری اطلاعات شهرداری سبزوار خاطرنشان کرد: ارائه خدمات مطلوب‌تر در جهت جلب اعتماد و مشارکت‌پذیری شهروندان سبزواری، از مهمترین اهداف راه اندازی این سامانه است.

دارینی تصریح کرد: پیام‌های مردمی در این سامانه تحلیل می‌شود و در تصمیم گیری و برنامه ریزی مدیران شهری برای بهتر شدن خدمات به شهروندان مورد استفاده قرار می‌گیرد.

وی گفت: شهروندان می‌توانند جهت استفاده از این سامانه با ورود به پورتال اینترنتی شهرداری سبزوار به آدرس www.۱۳۷.sabzevar.ir اقدام به ثبت نظرات و پیشنهادات و مشکلات موجود در سطح شهر اقدام کنند.

کد خبر 589407

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.