5 فروشگاه برتر لوله و اتصالات گالوانیزه

لوله و اتصالات گالوانیزه از وسایلی هستند که در خرید و تهیه آنها باید دقت لازم را به کار بگیرید، اگر جنس و ماده های استفاده شده در لوله و اتصالات گالوانیزه کیفیت لازم را نداشته باشد پس از مدتی با مشکل رو به رو خواهید شد.

در ادامه این مطلب فروشگاه های برتر و معتبر خرید لوله و اتصالات گالوانیزه را به شما معرفی می کنیم تا یک خرید خوب انجام دهید.

بهتر است بدانید لوله گالوانیزه یک لایه محافظ بر روی خود دارند و به اصطلاح فرآیند گالوانیزاسیون ( Galvanization) بر روی آنها انجام شده است، فرآیند گالوانیزاسیون یا همان گالوانیزه سازی باعث می شود لوله و اتصالات دچار رنگ خوردگی و یا زنگ زدگی نشوند. همانطور که گفتیم در ادامه مطلب راجع به لوله های گالوانیزه، کاربرد ها، قیمت و فروشگاه های معتبر خرید لوله و اتصالات گالوانیزه صحبت خواهیم کرد.

در ادامه درباره موارد زیر خواهید خواند:

  • لوله گالوانیزه
  • کاربرد لوله گالوانیزه
  • قیمت لوله و اتصالات گالوانیزه
  • فروشگاه برتر لوله و اتصالات گالوانیزه

لوله گالوانیزه

لوله گالوانیزه در واقع همان لوله معمولی است که یک لایه محافظ به آن اضافه شده است و به اصطلاح تحت فرآیند گالوانیزاسیون قرار گرفته است و همین موجب تفاوت این نوع لوله با دیگر لوله ها شده است. لوله های گالوانیزه معمولاً جنسی فولادی، آهنی و یا کربنی دارند؛ علاوه بر این یک لایه از فلز روی جهت محافظت از تخریب لوله بر روی آن قرار گرفته است. خوب است بدانید که فلز روی از زنگ زدگی یا همان اکسید شدن آهن و فولاد به خوبی جلوگیری می کند و همین مانع از زنگ زدگی لوله می شود.

کاربرد لوله گالوانیزه

لوله های گالوانیزه با توجه به نوعشان کاربرد های متفاوتی دارند، از لوله های گالوانیزه در گلخانه ها، خانه ها و منازل، برخی از زمین های کشاورزی و یا آتش نشانی استفاده می شود. این لوله ها با لایه محافظی که بر روی خود دارند از تخریب های عوامل مخرب در امان هستند و برای استفاده های خاص و طولانی بسیار مناسب اند.

قیمت لوله و اتصالات گالوانیزه شده

لوله و اتصالات گالوانیزه انواع متفاوتی دارند و علاوه بر این کاربرد هر یک نیز متفاوت است. لوله گالوانیزه دو نوع سبک و سنگین دارند و برند های مختلفی هم چون ساوه، سپنتا و درپاد عرضه می شود؛ برای اطلاع از جزئیات و قیمت های لوله و اتصالات گالوانیزه به می توانید به سایت ها مختلفی از جمله سایت پایپ کالا که جزو برترین های این حوزه می باشد مراجعه کنید.

فروشگاه های برتر لوله و اتصالات گالوانیزه

فروشگاه اینترنتی ایده‌آل برای خرید لوله و اتصالات گالوانیزه، باید دارای فاکتورهای مختلفی باشد. فاکتورهایی از قبیل:

  • داشتن تجربه و سابقه فنی و تخصصی مناسب در زمینه انواع آهن آلات
  • ارائه تنوع بالایی از محصولات در کنار تیم مشاوره حرفه‌ای
  • تضمین اصالت کیفیت محصولات و مرغوبیت کالا
  • ارائه شفاف قیمت و صدور پیش فاکتور و فاکتور رسمی
  • همکاری با شرکت‌های خوب داخلی و برندهای معتبر خارجی
  • رعایت اصول مشتری مداری و به کارگیری خدمات در راستای رضایت حداکثری

سایت تجهیزچی

سایت تجهیزچی tajhizchi با هدف آغاز فصلی نو در فروش کالاهای صنعتی و ساختمانی ، کار خود را در سال ۱۳۹۳ به همراه کارشناسان پایپینگ، کارشناسان مکانیک و … آغاز نمود تا بتواند گره بازار سنتی و صنعتی ایران را با بازار اینترنتی باز نماید و با طراحی سایت فروشگاه اینترنتی تجهیزچی، برای رفع مشکل عدم شفافیت قیمت ها و تخفیف ها و نبود اطلاعات کافی محصولات اعتماد مشتریان را به فروش این نوع کالا ها به صورت اینترنتی جلب نماید.

انرژی گستران پایدار پرشین

انرژی گستران پایدار پرشین egpp پس از یک دهه فعالیت در زمینه تهیه کالای مورد نیاز این صنعت از منابع خارجی و داخلی و پس از استحصال کارنامه ای درخشان در زمینه همکاری با تولیدکنندگان مطرح این صنعت، موفق به اخذ نمایندگی های متعددی از کشورهای اروپایی و آسیایی شده است، تا با هر چه کوتاه کردن فاصله ما بین تولید و مصرف، سهم خود را در هرچه پر بارتر نمودن این صنعت و شکوفایی میهن عزیزمان ایران ایفا کند.

مجتمع لوله و اتصالات یزد

مجتمع لوله و اتصالات یزد ypfc فعالیت اقتصادی خود را در سال ۱۳۷۵ با مشارکت خانواده برازنده و با مدیریت آقای رضا برازنده در شهر یزد آغاز نمود و خیلی زود به عنوان یکی از توزیع کنندگان صاحب نام در منطقه، مطرح گردید. این مجتمع با اخذ نمایندگی از برندهای برتر حوزه تأسیسات، فضای کسب و کار خود را گسترش داد به نحوی که هم اکنون به عنوان بزرگترین مرکز توزیع لوله و اتصالات و شیرآلات در مرکز کشور محصولات صنعت آب و گاز و تأسیسات را در این استان و سایر استانهای جنوبی توزیع می نماید.

سایت پترو کاسپین

شرکت پترو کاسپین glpipe با سابقه بیش از یک دهه فعالیت در زمینه تامین و فروش انواع لوله های گالوانیزه مورد استفاده در صنایع مختلف و با بهره گیری از امکانات و کادر فروش مجرب و تجهیزات انبارداری ، امکان ارائه خدمات را در اسرع وقت را دارا می باشد.

این شرکت با دارا بودن نمایندگی و عاملیت فروش از شرکت های معتبر سازنده لوله گالوانیزه ایرانی همواره بر استفاده و حمایت از کالای ایرانی تاکید داشته است.

سایت پایپ کالا

پایپ کالا pipekala.com با راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی لوله و اتصالات در سال ۱۳۹۳، نخستین سایت و مجموعه، در زمینه فروش این نوع محصولات در ایران محسوب می شود.

تأمین و عرضه انواع لوله و اتصالات از جمله لوله و اتصالات گالوانیزه از اصلی‌ترین محورهای فعالیت پایپ کالاست. به منظور جلب رضایت و تأمین بهتر نیاز مشتریان، این مجموعه با معتبرترین برندهای داخلی و خارجی همکاری می‌نماید.

فروشگاه اینترنتی پایپ کالا به واسطه فعالیت‌های گسترده دارای نمایندگی رسمی شرکت‌های معتبر داخلی نظیر میراب، وگ ایران بی همتا، ارتعاشات صنعتی ایران و شیلان است.

علاوه بر ان این فروشگاه فعالیت خود را محدود به داخل نکرده و از وارد کنندگان انواع لوله و اتصالات فلزی خارجی مانند بنکن نیز به شمار می رود. این خدمات در کنار سایر برنامه‌ریزی‌های ویژه، پایپ کالا را از سایر فروشگاه‌ها متمایز کرده است.

ویژگی های برجسته فروشگاه پایپ کالا

در کنار فعالیت فروشگاه‌های مختلف، پایپ کالا با ارائه خدمات ویژه توانسته خود را در زمره بهترین فروشگاه‌ها قراردهد. خدماتی مانند:

  • فعالیت تخصصی همراه با تجربه کادر مجرب و فراهم کردن طیف وسیعی از محصولات با تنوع بالا.
  • ارائه تولیدات اورجینال و با کیفیت ممتاز به طوری که پایپ کالا کیفیت محصولات را تضمین می‌نماید.
  • صدور پیش فاکتور آنلاین خدمتی است که نخستین بار توسط پایپ کالا ارائه گردیده است.
  • یقیناً قیمت فروش مناسب و اقتصادی عامل مهمی در خرید است. فروشگاه پایپ کالا علاوه بر تخفیف، با عرضه مستقیم از تولیدکنندگان، قیمت مناسبی برای محصولات در نظر گرفته است.
  • پایپ کالا با برندهای معتبر داخلی نظیر وگ ایران بی همتا، ارتعاشات صنعتی ایران، شیلان همکاری دارد. همچنین محصولات برندهای مطرح خارجی مانند اتصالات گالوانیزه مک چینی و توپی برزیلی را نیز وارد بازار کرده است.
  • ارائه مقالات آموزشی، ویدیو و تصاویر در سایت به منظور ارتقای دانش و آگاهی مشتریان

برای دریافت استعلام قیمت و یا مشاوره رایگان خرید لوله و اتصالات گالوانیزه میتوانید با شماره تلفن ۰۲۱۵۵۶۹۶۸۰۸ تماس گرفته و خدمات ویژه مجموعه پایپ کالا استفاده نمایید.

5 فروشگاه برتر لوله و اتصالات گالوانیزه

کد خبر 589342

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.